Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 I dag når vi skulle til svigers begynte han plutselig å hylskrike da svigermor skulle holde han... Han ville bare sitte til oss og viste stor skepsis til både henne og svigerfar... Vi ble litt sånn overrasket med en gang! Trøstet selvsagt så godt vi kunne, men hva skal en ellers gjøre i en slik situasjon? Han er forresten 3 mnd og 3 uker... er ikke det litt tidlig å vise vaktsomhet for fremmede??
Mikkemafian Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Opplevde akkurat det samme som deg i dag, med samme alder på mini... Men hun har ikke vært i form i dag, så jeg tror det kan ha noe med det å gjøre...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 ok... syns det var litt tidlig bare... han har forøvrig vært i fin form i dag:=)
Mikkemafian Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Synes også det er tidlig!! Fikk nesten sjokk, jeg.. Men så var det mange mennesker, mye prat og hun hadde sovet mindre enn hun pleier, fikk ikke matro osv... Så jeg satser knallhardt på at det var bare denne ene gangen:)
Trønderjente82 Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Hei... Det samme skjedde med oss på lørdagen. Foreldrene mine skulle passe henne og hun har tidligere vært så blid og koselig hos de, men hun var helt gærn og skrek og hylte i 1 time så vi måtte bare komme hjem. Hun roet seg med en gang jeg tok henne inntil meg, så vi tenkte det kanskje var litt separasjonsangst og bestemte oss for å prøve å komme på besøk mens jeg og pappaen var tilstede på søndag, men hun hylte bare de så på henne. Kjemperedd... Hun er 3mnd og en uke. Begynner å grue oss til dåpen som er om 2 uker, håper hun har roet seg, hvis ikke får vi et problem:)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 han skal også døpes om 1 uke, så er litt sånn små redd jeg også på hvordan det går! I dag på HS ble han redd en annen mamma som hadde baby der... ikke så mye å gjøre med liksom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå