Gå til innhold

til dere som har født før. Lurer veldig på noe..


Termin 061209

Anbefalte innlegg

Er det som jeg hører at det er like ille etter fødsel med etterrier når man er flergangsfødende?? Hørt at det er kjempevondt og hører at det er værre enn fødsels riene også?? Stemmer dette.? Venter 2.mann.. Hadde ingen slike med 1. mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde et innlegg på DIB for en god stund siden om akkurat det samme, og det viste seg at de fleste ikke merker noe til etterrier.. HÅÅÅÅPER på det, å ha rier når man føder er greit, men hva er vitsen etterpå?

 

Venter nr 2 jeg også, og hadde ikke etterrier sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ganske ille etterrier med førstemann,men de varer ikke så lenge, og man kan få noe for dem på sykehuset.

Jeg vet ikke hvordan det er med flergangsfødende, om smertene blir verre de neste gangene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk andremann for snart en måned siden. De etterriene jeg kunne kjenne var når jeg ammet, faktisk. Det er vanlig de første dagene, når livmoren trekker seg sammen. De var ubehagelige og kjentes ut som rier, men synes absolutt ikke at de var vondere enn fødselsriene.

 

Hvis jeg hadde noen like etter fødselen, så kan jeg ihverfall ikke huske dem. Enten så hadde jeg det ikke eller så var vi vel for høyt oppe til å merke de.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mange vonde "stunder" når jeg ammet nr 2. nå skal jeg ha nr 3 så de stundene er noe jeg ikke gleder meg til. snakket med både venniner og modern som har fått både 3 og 4 og de sier det blir værre for hvert barn. kult.

 

Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...