Gå til innhold

Sykt lei av å vente ;p haha.. *syte syte*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt så sinnsykt med kynnere idag, etter jeg ble strippa, med nedpress og mensensmerter.. men blir jo F"#¤ ikke mer enn det :(

Så sitter jeg heller her, og er totalt umettelig ;) haha!! spist 6 skiver, og har enda lyst på MER!!!!!!!! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neimen,er du her enda,trodde du hadde reiset rett fra jordmor idag og til føden ! men skjønner jo nå at det ikke er tilfelle.nei jeg har ikke annet råd til deg idag som igår: gå,gå,gå.

Skrevet

hehe.. jeg kan si meg helt enig med deg!! er nå 4 dager over termin og holder på å gå på veggene her!:( buhu!!

Skrevet

Hva skal vi gjøre tuttemor87, for å få fart på babyene våre?? :P

Merker jeg har masse kynnere i dag, men tror du de er vonde?? NEEEEH!!! åååh...

Skrevet

Henger meg på jeg. Er så dritt lei at jeg kan spy snart. Tror jeg snart blir mannevond:(

Er 12 dager over termin i dag. Var så innstilt på å føde litt før denne gangen men.... Nei da!!!

Høres nesten ut som du snart er i fødsel eller? Merker ingenting jeg. Og det at du spiser mye er også et sikkert tegn:) Hvordan er det å bli strippa forresten?

Skrevet

Hvordan kan det at jeg spiser mye være et tegn? Tegn på hva?? :P hehe!!

Det var faktisk ikke vondt, det var liksom litt sånn "nedpress" følelse, hvis du skjønner??=) hehe!!

Men smerten er jo over med engang så =)

Skrevet

Tegn på at fødselen nærmer seg da vet du:D Man spiser mye for å ha energi til fødselen. Ikke at det stemmer på alle, men du kan jo håpe:)

Skrevet

krysser fingrene for at d skal skje noe for deg snart:)

kjedelig å gå å vente sånn på babyen...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...