Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Har hatt så sinnsykt med kynnere idag, etter jeg ble strippa, med nedpress og mensensmerter.. men blir jo F"#¤ ikke mer enn det Så sitter jeg heller her, og er totalt umettelig haha!! spist 6 skiver, og har enda lyst på MER!!!!!!!! ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 neimen,er du her enda,trodde du hadde reiset rett fra jordmor idag og til føden ! men skjønner jo nå at det ikke er tilfelle.nei jeg har ikke annet råd til deg idag som igår: gå,gå,gå.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 hehe.. jeg kan si meg helt enig med deg!! er nå 4 dager over termin og holder på å gå på veggene her! buhu!!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 Hva skal vi gjøre tuttemor87, for å få fart på babyene våre?? Merker jeg har masse kynnere i dag, men tror du de er vonde?? NEEEEH!!! åååh...
ElinSM Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Henger meg på jeg. Er så dritt lei at jeg kan spy snart. Tror jeg snart blir mannevond:( Er 12 dager over termin i dag. Var så innstilt på å føde litt før denne gangen men.... Nei da!!! Høres nesten ut som du snart er i fødsel eller? Merker ingenting jeg. Og det at du spiser mye er også et sikkert tegn:) Hvordan er det å bli strippa forresten?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2008 Hvordan kan det at jeg spiser mye være et tegn? Tegn på hva?? hehe!! Det var faktisk ikke vondt, det var liksom litt sånn "nedpress" følelse, hvis du skjønner??=) hehe!! Men smerten er jo over med engang så =)
ElinSM Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Tegn på at fødselen nærmer seg da vet du:D Man spiser mye for å ha energi til fødselen. Ikke at det stemmer på alle, men du kan jo håpe:)
nr 4 er her<3 Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 krysser fingrene for at d skal skje noe for deg snart:) kjedelig å gå å vente sånn på babyen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå