Gå til innhold

Hva serverer man presten......??? =P =P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal vi ha dåp den 3. feb. for lillejenta vår. Og fikk tlf for et par dager siden, om at presten kommer hjem til oss for å fortelle om dåp, skrive fadderer osv. Ble ganske sjokka jeg da.. trodde vi skulle møte på et slags prestekontor...... :P

Leiligheten ser BOMBA ut.. fordi jeg holder på med full rengjøring og opprydding her.. tar litt og litt.. og med ei lita bestemt tutte som krever sitt, så kan du si at det FLYTER her enda ja... =( og han kommer klokka 10 imorgen tidlig.. så du kan si det sånn at her blir d rydding og vask til langt på natt... =/

Meeeeen så til spørsmålet mitt daaa:P hihi!

Skal jeg servere presten noe... ? Har ikke kaffetrakter (vi drikker ikke kaffe) ... men vannkoker.. og har sånn nescafe? pulver kaffe..=P

Men er det normalt å servere noe.. trenger vi? Bør vi ha noe kjeks osv...?? :P

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pinnekjøtt og akevitt :-)

eventuelt en wienerstang eller kjekspakke og litt farris eller saft

Skrevet

haha pinnekjøtt og akevitt:P den var da god!!! =) =) hihi...

Huff.. men blir liksom litt rart...når ingen av oss drikker kaffe...

Gruer meg jeg.... =/

Skrevet

Te, og så smører du på noen biter med Vestlandslefse c",)

Skrevet

Har en jobb der jeg er mye på hjemmebesøk selv. Ikke nødvendig å servere noe som helst tenker jeg. Når vi hadde besøk av presten spurte jeg han når han kom om han ville ha litt kaffi "eller noe" og han sa han var glad jeg ikke hadde stelt i stand noe. Gjerne et glass kaldt vann takk. Er du på flere hjemmebesøk på en dag kan det bli vel mye kaffi og kake.......

Skrevet

hmm.. da tror jeg kansje jeg skipper å servere noe da.. :P

Kan jo selvfølgelig spørre om han har lyst på en kopp kaffe....Men da orker jeg ikke stresse med å stikke på butikken i dag for å skaffe kjeks!

=)

Men takk for svar.. =)

Skrevet

Vi serverte ikke presten noe da han kom på besøk.

Skrevet

Vi serverte ikke noe, han var her bare 5 min. eller noe.

Men en kald pils gjør nok susen ;-) hehe..

Skrevet

Jeg hadde satt frem kaffe og kjeks, men han rørte ingen av delene. Han pratet som en foss og var omtrent ferdig med informasjonen før vi i det hele tatt kom til sofaen, og han var ute av døren etter 5 minutter

Skrevet

Hvis du har te eller brus,hadde jeg tilbudt det.Ikke stressa med kaffe eller noe mat i det helet att.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...