Gå til innhold

Formen for dere høygravide!??


Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine beste venninner skal gifte seg nå i juni, og i dag fikk jeg vite at dato for utdrikningslaget er satt til en uke før min termin(26.april)! Selv om jeg tidligere har spurt om vi ikke kan være så snill å finne en dato etter jeg har født slik at jeg kan være skikkelig med. Det skal være alkohol i bildet, og jeg har jo kjempe lyst til å kunne drikke og kose meg også. (Sier ikke man ikke kan kose seg uten alkohol, men i ett utdrikknigslag så er det jo litt av vitsen;)

 

I allefall, nå er jeg rett og slett ganske lei meg for jeg tror ikke jeg kommer til å få vært med i det hele tatt. Hvordan er formen hos folk en uke før termin?

Jeg har i tillegg store ryggproblemer og kan tenke meg jeg kommer til å være nærmest sengeliggende på den tiden:( Sukk.

Måtte bare syte litt og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, formen min er veldig bra.

Så lenge jeg holder meg i bevegelse har jeg hele tiden hatt ryggproblemene under kontroll.

jeg blir så klart fort sliten, men var ute og spiste og dro på byen med venninner forrige helg og da holdt jeg ut overraskende lenge. Gikk hjem halv to fordi jeg visste jeg kom til å bli sliten dagen etter, men merket ikke noe der og da. Sikkert fordi jeg hadde det så koselig.

det kan jo være at du holder ut lenger enn du tror i det uitdrikningslaget?

Synes ikek du skal forvente å være i noe dårligere form enn du er nå. Formen min har vært stigende gjennom 3. trimester. Nå har jeg 5 dager igjen til termin og har det bedre enn noen gang i svangerskapet...

Det kan jo være at du også er så heldig!

Det eneste jeg har gjort er å gå en daglig tur eller "trent" på sats noen ganger i uka. Det har gjort underverker for formen, det er jeg overbevist om!

 

Lykke til:)

Skrevet

Du får melde deg på med forbehold! Det kan jo være du har født da også, og det er ikke så lett å skulle få vært med rett etter en fødsel heller. Jeg hadde ikke hatt sjans i dette svangerskapet (hovedsakelig pga bekkenløsning), men var på julebord 3 dager over termin sist svangerskap og holdt ut til langt på natt og koste meg skikkelig =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...