Gå til innhold

Noen som kjenner noe i bekkenet allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kun 7+4 og har i dag begynt å få skikkelig vondt i den ene skinka. Føler at beina svikter litt under meg innimellom. Er gravid med nummer tre, men har ikke vært spesielt plaget med bekkenløsning tidligere. Noen andre som kjenner noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, jeg kjenner det godt. Kjente det i bekkenet før jeg fikk positiv test... Hadde bekkenløsning fra uke 20 sist, og var ganske plaget på slutten. Denne gangen prøver jeg å ta smertene på alvor, og det går foreløpig veldig bra... Men i dag hentet jeg tulla i bhg og nå har jeg såklart vondt. Synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal forholde meg til smertene. Er jo ikke vondt-vondt enda, men mer sånn at jeg godt kjenner det dersom jeg har gjort noe jeg ikke burde.

Får nok rekvisisjon til fysio hos legen enste mandag... greit å starte tidlig med det hvertfall!:)

Skrevet

Jeg skjønte at jeg var gravid pga bekkensmerter. Nå er jeg 12+3, og det blir bare verre og verre... Spesielt i høgre skinke, men noen dager brer det seg som ett teppe over hele nedre del av rygg/ræva... Vet ikke fra minutt til minutt hvordan det kan arte seg...

Skrevet

jeg kjenner det i skinka innimellom ja...akkurat som mot sluttet i det forrige svangerskapet...håper det går over...hadde ikke bekkenløsning altså, bare vondt i rumpa på en måte:-)

Skrevet

Jaaa, jeg blir veldig fort sliten i korsryggen og bekkenet. Er førstegangs gravid og har vært plaget med bekkenet i mange år så jeg belager meg på at det nok blir bekkenløsning på meg. Har bestilt time til manuellterapaut på onsdag for å starte tidlig med treningen, er bare 5+4 på vei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...