Gå til innhold

Endelig hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra en helg på sykehuset.

Ble brått syk på torsdag med 40 i feber, dro til legen på fredag siden feberen ikke var blitt lavere. Derfra bar det rett til sykehuset, vi fikk egentlig ikke lov til å dra hjemmom engang ( vi gjorde det, måtte ha med meg noe).

Jeg hadde fått lunge betennelse, og måtte ha penicilin intravinøst. Ble sendt videre på røntgen, og så på føden for lille gutt hadde hvert så rolig. Der viste det seg at alt var bra, han hadde litt høy puls men det hadde jeg og, og så hadde jeg litt mye kynnere. Eter 2 dager får jeg beskjed om at jeg har fått blodforgiftning og måtte bli der 1 ukes tid, hjelp! Men i dag på lege runden fikk jeg beskjed om at blodprøvene mine var blitt bedre og vi kunne godt begynne med penicilin i tablett form og jeg kunne reise hjem, da ble jeg glad. Jeg har nesten ikke sovet, en hostet hele natten og en brukte noen maskiner som bråkte, og den siste frøys, og jeg holdt på å svette ihjel.

Nå gleder jeg meg til å sove i min egen seng med vinduet oppe. Har ikke så veldig god pust enda så det blir ikke noen spasertur på noen dager, men gud og deilig det er å være hjemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...