Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Går det å smøre spenol på magen? Noen med erfaring om hva jeg burde bruke? Jeg får utslett av olje...
Sunniva78 har to små Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Spenol burde gå bra ja, niesen min er sterkt plaget av eksem, og Spenol er det eneste hun tåler. Så jeg tror nok den er mild og fin!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Hei! Jeg har brukt A-Creme ( med A-vitamin) og synes den er veldig fin. Huden på magen min er i allefall myk og fin når jeg smører inn den etter å ha dusjet. Jeg har ikke fått strekkmerker heller - uten at jeg vet om det er grunnen da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå