Dollywood Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 på hvor mye det kom på? snakk om et tilbygg som rommer ett soverom, og 1 bad i 1.etg, kanskje ta med 2.etg der og, men da blir det i tilfelle en loftstue
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Vi har bygd på 110 kvm, stor stue, bad, vaskerom og tre soverom. Lånte 700 000, men har gjort ALT selv (utenom sprenging og rørlegger) Samboeren min er elektriker. Han og svigerfar har jobba hver bidige dag siden mai. Vi ryker nok litt på budsjettet, skal ha kjøkken utvidelse og fornyelse pluss hvitevarer. Alt av innredning går under de 700 000 da, så jeg synes det har gått superbra;) Man sparer MYE penger på å gjøre ting selv, selv om det tar lenger tid.
Dollywood Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 ok. det er snakk om mye egeninnsats i dette tilfellet også da, siden sambo er snekker, men vi må nok ha rørlegger og elektriker, muligens også murer. vi må nok sette oss ned og regne ordentlig på det før vi evnt går i banken. har også vurdert å selge og kjøpe større, men trives veldig godt her, det er bare at huset er for lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå