detbesteiverden Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hei! Vi har opptint morsmelk som vi har varmet og småen drakk kun bittelitt før han sovna. Men jeg mistenker at han våkner igjen om en times tid. Kan vi da gi han resten dersom vi har den stående i romtemperatur eller blir jeg bare nødt til å helle det ut?
_Mita_<3 Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 tror du fint kan gi han det:) Det pleier jeg.. hvis den ikke har stått lenger ute...ser ikke ut som han har vondt av den.. ser heller ut som han elsker den.. og kke blitt dårlig
_Mita_<3 Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Hvorfor ikke? den har jo samme temp som det den skal ha om den står i romtempratur.. og om den står halvtime, time tror jeg ikke gjør noe... eller blir melka dårlig på så kort tid?
M&MH Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Nei, hvorfor kan jeg ikke helt svare på... det er vel det at den har vært frosset, så blitt tint opp, så varmet, og så skal den liksom stå i romtemperatur i en time?? hmm... nei, det er vel tanken for meg. Føler det er så mye mer bakterier da. men det er bare hva jeg tenker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå