Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Har prøvd å spise litt,men de siste dagene har jeg fått så mageknip at jeg ikke tør å nærme meg mat,noen som har fått det samme problemet etter de ble mamma?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Jeg hadde problemer i starten, min baby var veldig krevende i starten, så det ble ikke mye spising på meg. Jeg er avhengig av regelmessige måltider, og at jeg har litt tid til å sitte ned med maten. Det ble ikke noe av det i starten, og da får man veldig lett mageknip. Kan det være noe sånt for deg? I tilfelle er det beste å få litt avlastning, ev at du gjør klar litt mat kvelden før. Viktig å ta litt vare på seg selv også
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Ja,er akkurat sånn det er,rekker rett og slett ikke,men har du noen gode ideer om hva jeg kan begynne å spise igjen,som ikke er så hardt for magen?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Ja det er typisk, blir lett sånn, babyen kommer først:) Jeg holdt meg til skiver jeg, med hvitost feks. Det er jo også lettere å lage til litt i forveien, eller kvelden før, enn å stå å lage middag:) Viktig å spise sakte hvertfall. Stakkars deg, vet hvordan det er:( Kan bli veldige smerter når det er sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå