Gå til innhold

hvilke tupperwarevarer MÅ jeg ha??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg har brukt den lille (0,5l) microkannen mest av alt jeg har... Sikkert fått mye nytt siden jeg var Tupperwaredame da...

Skrevet

definitivt boksåpneren, den er genial! Blir ingen skarpe kanter :)

I tillegg bruker jeg den potetmoseren i plast mye, til å mose kjøttdeig :)

Fridgesmartbokser er også genialt, til oppbevaring av grønnsaker. De varer mye lenger!

Skrevet

Quick chef!!! løv it! - fått katalog i dag og sitter å peiler ut hva jeg skal ha meg når jeg skal ha party. Venninner som sier de ikke klarer seg foruten multikvernen, og ultra plus. Bruker selv extra plus beholderne til oppbevaring og varming av mat utrolig mye, og bakebollen. Boksene til å frakte/oppbevare kaker er jo også helt suuuupre. Også har jeg veeeeeldig lyst på lasagneformen m/ lokk ( står ikke i katalogen, så den må man spørre etter i såfall - den er litt dyr da...) Trenger større kjøkken jeg... hehe

Så skuille det komme en ny dings speedy chef (ala quick chef) men mye raskere - den skal man kunne piske 3dl fløte til krem raskere enn med en miksmaster... :)

Skrevet

løk-kutter og bakematte

Skrevet

De drikkeglassene med lokk til å ha sugerør i er helt geniale. Vi bruker de daglig til mini på 1 1/2 år isf tutekopp. Har venninner med større barn som og bruker dem masse, enten om sommeren for å unngå veps i drikken eller når barna sitter ved pc, spiller tv spill etc.

Boksåpneren og multikverna er jeg og veldig fornøyd med. I tillegg til boksene selvfølgelig. I tillegg ønsker jeg meg sånn ca. resten av katalogen :-)

Skrevet

husker mamma hadde en potetskreller som var INNMARI god!!! den hadde håndtak og så litt ut som en ostehøvel... hehe vanskelig å beskrive.. og kjevlene deres er jo kjempegod! og masse smarte bokser!

Skrevet

Boksåpner, løkkutter og potetskreller :) :)

Skrevet

Potetskreller,løk kutteren og bakebollen er favorittene mine.

Skrevet

jeg har ikke så mange tupperwareting, men jeg liker ihvertfall rotskrelleren :)

Skrevet

Du MÅÅÅÅÅ ha løkkuttern!!!! Det er det eneste og beste du må ha! Du kommer til å takke deg selv at du har kjøpt den når du skal ordne taco, kjøttkaker, pizza, gryteretter, salater, eller suppe eller hva pokker du har løk i!!!

Skrevet

Putteballen!!! Dersom du har småunger, da :-p

Skrevet

bakematta, mandelkverna og grønsakmosaren:)

Skrevet

Quick chef er flott!! Har brukt min masse, super å lage salater i (italiensk salat, eggsalat osv). I tillegg bruker vi grønnsaksmoseren masse, den er perfekt til å steke kjøttdeig med!! Får da små biter i stedet for de heslige klumpene! ;-)

Skrevet

Mine favoritter:

-Brødboksen, holder brødene ferske og det følger med skjærebrett som ikke tar opp plass.

-Boksåpneren, ingen skarpe kanter på boksene.

-Potetskrelleren, jeg har endelig funnet en potetskreller som jeg trives med.

Skrevet

Potetskrelleren og de små turkise/grønne boksene med håndtak og med orange/turkise lokk på.

Skrevet

Jeg synes løkkutteren er veldig praktisk. Og så kunne jeg ikke levd uten de kvadratiske påleggsboksene! Og mange andre forskjellige bokser + bolle med lokk som du kan ha på mens du bruker håndvisp slik at det ikke spruter krem i alle retninger. Dørslag og slikkepott. Jeg er tupperwarefan jeg da=)

Skrevet

Isskjea!!! Helt vanvittig mye bedre enn alle andre isskjeer jeg har prøvd. Rett fra frysa-ikke noe problem.

Stekespaden er bra.

Potetskrelleren.

Skrevet

He-he, dette blir dyrt for deg Kjipe-Laila! ;)

Skrevet

Jeg har nesten ALT som er i katalogen. Har vært selger, hehe...

Det jeg bruker mest er; Isskje, grønnsakskreller, boksåpner, slikkepott, eggedeler, tomatkniv, bake-to-basic bolle, kvikk shaker, mål og mix (2 lt), sprøytepose, elegance-serien, avanti rund kombilett, chrisper og lunsj boksen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...