Gå til innhold

Hva er Dr.Browns flasker...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg oxo,hva er spesielt med de???

Skrevet

Ingenting spesielt med de.

Barn er av og til utrolig kresne på hvilke flasker de tar ... dermed blir man nødt til å prøve mye forskjellig :-) Derfor dukker det tidvis opp tråder med anbefalinger av div. merker tåteflasker.

Skrevet

De skal forebygge kolikkfor det er et rør nede i flasken slik at luften går ned i røret i stedenfor ned i magen på baby... Er dårlig til å forklare, men håper du skjønte litt mer :-),

Skrevet

Fins det flere typer av Dr.Browns? Vår har ikke noen slik innretning ...

Skrevet

Vi har den avlange flasken. Vet at det er noen som er på størrelse med Avent flasken. Er det de du har?

Skrevet

Ja, selve flaskene er ganske like, men tuten er mindre og tynnere på et vis ...

Vi har bare en slik flaske og den brukes ikke lenger, for lille trivdes best med avent sine :-)

Da tar jeg tilbake svaret over her ... det ER noe spesielt med dem ;-))

Skrevet

gutten min elsker Dr.Browns flaskene...

pga røret i flaskene blir det ikke luftbobler i melken

Skrevet

Dr. brown kommer i 2 strl.. avlang og samme som avent.. den lille runde.. 280 ml.. men anbefaler IKKE dr.brown til barn over 6 mnd... jeg brukte de frem til de.. å nå som han har begynt å tygge og dytte tuten inn på flsaken,så jeg har byttet.. for da presser han melka ut.. å alt bare renner ut på sidene.. for melka går jo ikke inn i flaske igjen.. så da renner det ut på sidene.. samme skjedde med 3 av mine venninner.. å det er for de biter osv i flaskene.. å dytter den sutten inn.. så jeg slutta for noen mnd siden.. lillgutt er snart 9 mnd og jeg bruker avent 280 ml.. men anbefaler dr.brown til nyfødte og brn under 6 mnd:)MIN erfaring da:) hehe

Skrevet

flaskene har en "stopper" inni, den som skal gjøre slik at det ikke kommer bobler... men den fungerer også slik at det ikke blir så trykk med væsken...

jenta mi ville kun ha denne flasken... hun sugde så hardt at de andre flaskene gjorde at hun brakk seg fordi det kom for mye på en gang.. dr.brown flaskene gjør slik at mindre kommer om gangen og de får til å svelge underveis...

kjempefornøyd med den!!!;_)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...