Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpt hoppesele? (sånn som henger ned fra tak eller dørkarm, med fjør/strikk slik at barnet kan hoppe) Og hva koster den?? PS! Jeg trenger ingen formaning om at dette ikke er bra for barnet, at fysioterapeuter ikke anbefaler det etc... Sønnen min elsker det de gangene han har fått prøve hos venner! Dessuten er det kun kort tid har får sitte der:)
♥Spirevipp♥ Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jeg kjøpte vår på Babyshop på Grønland, Oslo. Tror den kostet 299,-! Den festes i dørkarmen, og lillegutten vår digger den!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Reflex har til 300 kroner, men den er ikke så god. Sønnen min har hatt den, men aldri likt den no særlig, så du kan få kjøpe min:)
Lillegutt og jeg Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Hvordan er den festet i taket/dørkarmen da? Ingen skru eller krok nødvendig, men "klype" over karmen? Hvordan ser den ut? OG hva skal du evt ha for den? Hvor bor du? ..mange spørsmål dette men.. Hilsen HI, bor i oslo!
Nusse_83 Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Jenta mi synes hoppesele er helt supert. Hun pleier ikke sitte så lenge i den, en ca 5- 10 min mens jeg sitter å leker med henne. Fysioterapeuter kan for min del mene akkurat hva de vil. Jeg er selv vernepleier og jobber med både ergoterapeuter og har kontakt med kiropraktor som selv bruker hoppesele til sine små og bare synes det er positivt.. Det viktige er at alt er med måte.... ikke la ungen henge der for lenge (5-15 min er nok) og ikke alene. Og bare hvis ungen synes det er greit selv.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Den er blå å har klyper til å henge over dørkarmen. Bor i stavanger da, så det lønner seg kanskje å kjøpe ny...? med tanke på frakt.... Hadde ikke tatt mer enn 100 for den. Brukt maks 10 ganger, aldri mer enn 5 min
Lillegutt og jeg Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Ja, takk for tilbudet - men da tror jeg at jeg skal ta meg en tur i butikken og kikke på den:)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 jøss!! imponert:o) ikke et eneste "motargument" for hoppeselen! Pleier å komme ørten svar av den typen selv om HI presiserer at det IKKE er det hun er ute etter:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå