snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Blir jo ekstra vanskelig å finne EL da, så hvordan gjør dere his dere tar slimløsende hostesaft og drikker salive te??? Man skal jo bare ta det frem til EL...
litjpia73 Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Måler basaltemperaturen. Når den stiger har el vært...
Juicy med spirer! Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Vet ikke om jeg orker å stresse med å måle temp og sånn ennå... Temp må vel måles på morgenen før vi gjør noe som helst?!?!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 Ja samme her... Vet ikke om jeg orker å tempe jeg heller. Vil unngå å stresse så mye som mulig!!
lana<3 Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jo det er da man får riktig resultat...ellers kan man ikke stole på det termometeret sier.... Hvor lang er syklusen din blitt nå juicy?? Har du prøvd akupunktur??Og har du gått til legen og spurt om å ta prøver??
Juicy med spirer! Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Sist syklus var på 85 dager... Var da hos legen og har fått henvisnig til gyn. men fikk ikke time hos henne før i april! Så da er det jo bare å smøre seg med tålmodighet!
Juicy med spirer! Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 hmmm... tror planen er å ta ul. men skal nok spørre etter en hormonprøve også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå