Gå til innhold

Lillekaramell!! Jeg roper på deg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du hadde vært på Bios og spist... Kan da kun finnes èn Bios i Norge. Er du fra Storslett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. bryt inn her.. :P

eg vi på storslett idag eg, men ble ingen bios-besøk på meg.. men ble en nyyydelig chips med ost å dressing på meg i forrige uka der :P

eg å lille karamell eeeeelske den...!!

Skrevet

Hvor kommer dere fra da? Litt nysgjerrig jeg vettu... Syns Grillstua har god chips jeg da, ihvertfall burgeren dems. Finnes faktisk ikke så god burger her nede.

Skrevet

grillstua spiste eg myyye på da eg gikk på skole i reisa, men mest på bios :)

eg er fra skjervøy, men bor i kvænangen no. :)

og din kjære er fra storslett, var det ikke så?

Skrevet

Jepps, kan kommer fra Reisadalen. Søskenbarnet hannes har bodd på Skjervøy, kanskje du veit hvem hun er? Hun har 2 gutter med en kar fra Skjervøy... Venter gutt nr 3 med en annen derifra nå.

Broren til gubben er forresten sammens med ei fra Skjervøy han òg.

Kanskje vi har felles kjente? Ikke sååå mange der oppe da.

Skrevet

Ja e ifra Storslett:) Men bor i Tromsø no..

Er mannen din fra Reisa da eller?

Skrevet

Kjenne du forresten noen "hvite engler". Ene kompisen til gubben har flyttet til Kvænangen og blitt "hvit engel".

Skrevet

Kor gammel e typen din da? Vanka mye oppi 'daln' i fjortistida, så kanskje eg vet kem han eller familien hannes e.. hmm.. :)

gikk forresten vgs på Skjervøy (BLAH)

Skrevet

No blande eg meg, men det e ikke han 'svarteper'? som har flytta til kvn?

Skrevet

Han er 31 år. Fyller 32 i nov igjen...

Skrevet

*2 LyKkEtRoLL* - så gøy! eg vet hvem de fleste der er da, men ikke mange eg "kjenner". har ikke villet ha så mye kontakt derfra, har aldri trivdes på øya så... huff...

men man vet jo hvem de fleste er :)

Skrevet

*2 LyKkEtRoLL* - svigerbroren min er med i hvite englene...

Skrevet

Jepps, Lillekaramell. Thats right!!!!! Kjenner du han? Da veit du nok hvem gubben er også. dem var ikke sånne kjempegode kompiser før han flytta da.. Sklei litt fra hverandre. Men han er kjempekompis med broren til svarteper.

Skrevet

er svarteper sammen med maria?

eg HATE ho!! seriøst!!!

laaaang historie dah...

Skrevet

Aner ikke hvem han er sammen med, han har kutta all kontakt med komiser og familie i Reisa. Men han ble pappa igjen i romjula. broren fikk vite at han var blidd onkel igjen førstes når ungen var fødd.

Her er bilde av gubben, litt nedpå sida.. Kjenner dere han?http://ronjamarie.piczo.com/?g=20750805&cr=3

Skrevet

nei, eg har sikkert sett han, men kjenne han nok ikke.

men kor du er fra da 2 lykketroll?

Skrevet

Han så skikkelig kjent ut ihvertfall.. hmm.. fra langt oppi dalen?

du har forresten nån superflotte jente :-D

Skrevet

Fra Lillehammer jeg.. Fikk lurt gubben med meg nedover. Vi bodde en vinter der oppe, men jeg takler rett og slett ikke den alkoholflyten som er der oppe i dalen. Fest hver eneste helg fra fre-søn. Det er litt i meste laget for meg.. Ellers er det veldig fint der oppe da.. Men jeg liker også sol hele året da, ikke bare på sommeren, og da blir det FOR MYE sol for meg.. hehe.. Ikke lett detta gitt.

Skrevet

ja, ho hadde nydelige jenter :):)

syns det er flott å bo her, liker godt mørketida da. og sommern når det er lyst hele døgnet. enten eller, hehe...!

Skrevet

Tja.. hva skal jeg si da.. Halvannen mil opp. Kjelleren...

Kjenne du noen av kompisan til svarteper du Lillekaramell? Hvis du gjør det, så var nok gubben i samma gjenget...

Takk for det med jentene forresten, de er jo seff kjempenydelige:-)

Skrevet

Tja..nei kjenne og kjenne.. dem e jo endel år eldre, så kun via fest osv.

Kjelleren ja, fader ble litt nysjerrig.. har han yngre brødre?

Skrevet

men hvem kjente du fra skjervøy da?

Skrevet

pass deg lille karamell, ellers kommer BJØRNEN....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...