Gå til innhold

Flere som prøver på nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er deres første og tok det lang tid sist dere var prøvere?

Har en datter på halvannet år. Søt og snill om dagen men ikke så god til å sove om natten, så vi tenkte det kunne like greit komme en til. Når vi likevel ikke sover :)

Gleder meg til det blir en mer og hvordan dette svangerskapet blir sammenlignet med det første. Er også litt spent på hvordan man skal balansere oppmerksomheten på to når man nå er så vant til å overøse den ene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi prøver på nummer 2...eller egentlig nummer 3 i og med at min samboer har ei jente fra før også:o) Men det blir min nummer 2 og vår nummer en hvis du skjønner?

Sønnen min er 6 år nå så det er ganske lenge siden sist jeg var gravid og husker ikke så veldig mye av det:o) Vi er i vår første pp og er veldig spente. Regner nok med det kan ta sin tid men det er jo alltids håp:o) Har vel egentlig ikke hastverk heller da.

Skrevet

vi prøver på nummer 2 nå første var ikke planlagt han kom til med både p piller og kondom så han skulle komme..hehe vi vil ha en til nå så de blir litt tette..han blei 1 år nå 5 januar...er vår 2 pp nå håper neste ikm har ikm 18.02.08.. lykke til

Skrevet

Vi har en på halvannet år og har såvidt begynt å tenke på nr 2. Det frister veldig, men jeg hadde et fælt svangerskap og fødsel med nr. 1 så jeg synes at det er litt skremmende å begynne på an igjen.

Skrevet

Ja vi har en sønn på 14 mnd, og tenker at tiden flyr så man må jo bare begynne å jobbe med saken, det kan jo ta sin tid.

Skrevet

Vi har en sønn på 19mnd.. Er i 2pp nå..=) Forrige gang tok det 3pp..

Skrevet

Hei. Vi prøver på nr 2. har en sønn på snart 15 mnd, og ønsker oss to ganske tette:)

Vi er i 3 pp nå, forrige gang tok det kun 2 pp....

Skrevet

vi prøver også på nr 2.mini er 14 mnd...vi er i 9 pp nå , sist tok det 1.5år... Håper noe skjer snart!!! lykke til alle sammen

Skrevet

Vi er kun i pp 3 etter MA.Har jente på 7 fra før!lykke til!

Skrevet

Vi har en gutt på 22 måneder. Begynte prøvinga rett etter at han fylte 1 år. Hadde håpet på under 2 års aldersforskjell. Han satt nemlig på 3. forsøk, og jeg trodde virkelig det skulle gå like kjapt denne gangen!!!

Sliter med søvnen gutten vår også, men jeg mener det er like greit å få unna småbarnsperioden først som sist. Dessuten vil jeg at gutten vår skal oppleve gleden av å ha søsken, slik jeg har gjort! :-)

Skrevet

Vi har en jente på 22 mndr og prøver på nr to ..begynte i høst ..falt meg ikke inn i dt hele tatt at vi måtte PRØVE for å få en til..har prøvd siden okt. Ble gravid me en gang men så en sa..så etter det INGENTING...Første gangen prøvde vi ikke ...

Skrevet

har en som blir 2år om 2 uker=)

Er i 8 pp.nå.Begynner å bli utålmodig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...