Gå til innhold

To svangerskap - totalt forskjellig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det virkelig være så forskjellige svangerskap? Jeg er i 6 uke nå og føler meg i topp form. Faktisk bedre enn på lenge. Det eneste jeg kjenner er press nede / mot blæra som gjør at jeg tisser litt oftere, noe stikking i brystene og blodsmak i munnen. Fått mye utflod men det skyldes vel at jeg også har fått soppinfeksjon. Kan jeg forresten bruke canesten?

Men forrige gang jeg var gravid, var jeg sinnsykt trøtt, sovna bare jeg så en stol, sov nesten mens jeg satt på jobb, var kvalm fra uke 6-10 og følte meg helt elendig. Nå er det jo tidlig ennå, men det er så rart at jeg har fått mer eneri enn på lenge.

Og selvfølgelig er det bekymringsfult for meg, da jeg også har mistet tidligere, og er redd for at det skjer igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg var frisk som en fisk forrige svangerskap. i strålende humør og i god form. Nå er jeg kvalm, trøtt og sint, og det går jo ikke over heller. Er 13 uker på vei nå og veier like mye som jeg gjorde i uke 25 i forrige svangerskap. Det er deprimerende......Men ern trlst til deg. At du er i form behøver ikke bety at noe er galt.

Skrevet

Dette lurer jeg også på!

Opplever samme som deg..Hadde pyton svangerskap sist med masse kvalme fra dag 1 ,trøtt og sliten,vondt over alt. Men nå er jeg i kjempeform bortsett fra vondt i magen..(ikke noe jeg er bekymret for,hadde det sist og) er jo bare glad jeg har sluppet unna til nå,men blir jo nesten litt bekymret også..Er 6+3 i dag..

Skrevet

Mine har vært ganske så like, men slutten har vært totalt ulik.

Sist fikk jeg mye vann, nå ingenting.

Hadde mer migrene sist.

Føler meg mer opplagt denne gangen.

Skrevet

Hittil har jeg hatt 2 veeeeldig forskjellige sv.skap.

1. sv.skap var jeg trøtt, sov døgnet rundt, hadde mye vann i kroppen fra dag 1, men kjempe fint form. Ikke kvalm, ikke sinna, gikk opp en del i vekt fra dag 1

Nå er jeg kvalm, SINNA (les. flyforbanna) omtrent hele tiden, ikke gått så mye opp i vekt, vondter både her og der, gråter lett, store, vonde pupper som sprenger, trøtt (men ikke sånn deilig trøtt som jeg var forrige gang) fordi jeg våkner mye om natta og får ikke sove igjen.

Skrevet

Jeg er halvt inn i svangerskap nr 3, og alle tre mine har vært vidt forskjellige på alle områder.

Skrevet

Jeg har også hatt to TOTALT forskjellige svangerskap! Helt motsatt av hverandre. Forrige gang var jeg stort sett frisk og fikk ikke mage før jeg var 6-7 mnd på vei. Denne gangen har jeg vært helt handikappende syk fra dag en med både kvalme og migrene og veier like mye nå (uke 24)som da jeg var fullgått med forrigemann!?§! Jeg venter gutt denne gangen og, så det har ikke noe med kjønn å gjøre i alle fall, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...