Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 hei! har svangerskapskløe med utsalg fra leveren.Har tatt nye prøver nå på gallesyra som er blitt sendt til ullevål for sjekk. er det noen som har vært gjennom det samme her før? hva skjer hvis det er for store utslag? og hva ER for stort utslag?og hva er normalt? mange tanker som surrer oppe i hodet mitt om dagen.. kanskje akkurat du kan hjelpe meg med noen av spørsmålene?
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Sjekk marsklubben, der er det en tråd om dette. Om det er for stort utslag (som jeg ikke aner hvor stort er), så blir fødselen satt i gang i uke 37. Det er ikke farlig nå som du er under utredning, det farlige er om man ikke sier i fra om dette og ikke får tatt prøvene. Jeg har tatt de første prøvene selv, men foreløbig ser det ut som dette ikke blir noe problem for meg. Glad for det!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jeg hadde dette i forige svangerskap, men husker ikke verdiene på prøvene. Jeg blir fulgt opp denne gangen for sjansen for at det kommer tilbake i senere sv.skap er ca 30%. Fikk brev/svar på prøvene nå og gallesyra var på 6. Det sto at dette var normalt, men at jeg skulle ta jevnlige prøver utover (hver 14. dag) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå