Gå til innhold

Kommer inn hit jeg...


Forvirret - Har fått Waldemar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ike helt fått klarsignal til å prøve ennå, men jeg regner med at det får vi i løpet av februar i hvert fall. Hadde et komplisert svangerskap og ks 4. januar, men dessverre mistet vi vår lille gutt den 10. januar. Derfor vil vi gjerne prøve igjen! :-)

 

Og siden alle her inne virker så hyggelige og hjelpsomme, så stikker jeg nesen inn i hvert fall! Hadde vært koselig å snakke litt med dere mens jeg venter på grønt lys!

 

Klemmer fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

det var veldig leit å høre om gutten deres. må være tungt nå.

men så fint at dere er klare til å prøve på nytt igjen! her inne er alle hyggelige og støttende, så det er bare å skravle i vei :-)

 

håper dere får klarsignal snart, du får gi status-rapporter hit etterhvert da :-)

 

Skrevet

Det lover jeg! Skal nok plage dere alle med rapporter og klaging, jeg! hehe

Skrevet

Huff så trist å høre...!! Bra gjort av dere å ville prøve igjen, tøft!

Og du skal være hjertelig velkommen inn hit!

Gleder meg til å høre mer fra deg ;)

Skrevet

Hei og velkommen inn hit til oss :-) Så trist å høre at du mistet gutten din, det må være det værste et menneske kan oppleve, jeg håper det går fint med dere og synes du er kjempe tøff som prøver igjen. All honør til dere for det og håper virkelig at det gror fast en skikkelig sterk spire snart (",)

Skrevet

Uff, så utrolig trist å høre at dere mistet gutten deres! Kjempetøft av dere å prøve igjen. Håper dere får klarsignal snart og at det klaffer for dere med en gang. Masse lykke til!

Skrevet

Det ligger en historie inne på "Vi mistet vår baby" forumet dersom dere vil lese. Vil så klart ikke presse noen, og forventer ikke at dere leser. Men det står alt sammen. Og samtidig vil jeg si at det å få babyer bekrefter selve LIVET! Jeg har flere venninner som er gravide, og det gleder jeg meg over. Ja, vi mistet vår skatt, og vi kommer ikke til å prøve å erstatte ham med en ny. Men vi ønsker oss flere barneføtter som løper rundt her hjemme.

 

Jeg tenker på dere alle sammen, og krysser fingrene for spirer som sitter SNART!

 

Kjempeklemmer fra meg

Skrevet

Var innom å leste historien din og den var veldig sterk og rørende. Sitter med klump i halsen og tårer på mitt kinn. Utrolig trist å høre og ikke minst utrolig urettferdig!!!!

 

Godt å høre at du har en liten gutt der hjemme som gjør dagene lettere for dere :-) og du virker som en tapper mamma :-) Forstår veldig godt at dere ønsker dere flere barneføtter hjemme (har selv 2 små jenter hjemme og prøver nå på 3. spire)... Ingenting er mer meningsfullt enn barna våre. Noen undrer seg over meningen med livet, men de kan ikke ha opplevd noe så fantastisk som en fødsel og et lite barn. Jeg håper dere har mange rundt dere nå og får den støtten dere trenger også håper jeg inderlig dere lykkes snart igjen :-) Det fortjener dere virkelig :-)

 

Sender deg & din familie varme tanker (",)

 

Klemmer fra meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...