solstråle69 Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Når jeg leser innlegg her inne, fra feks dere i alderen 17 - 24... Hvor dere skriver "mannen i mitt liv", "mannen min er den første, og eneste jeg skal ha sex med", "jeg skal være sammen med mannen min resten av livet", etc, etc..... DA må jeg si jeg begynner å føle meg gammel! :-) Og så tenker jeg - hva vet vel dere om livet? :-) Utrolig hvor mye man opplever på livets vei frem til der jeg er i dag, 38 år. Og så utrolig ofte veien blir forandret underveis. Da jeg var 16, trodde jeg at jeg visste alt - nå vet jeg at jeg ikke visste noenting.... :-) Jammen begynner jeg å bli gammel! ;-)
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Helt ærlig så føler jeg at jeg vet mer om livet enn mange som er dobbelt så gamle som meg. Livserfaring trenger jo ikke å komme med årene, men det kommer med tingene man opplever.
3skatter Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Haha så enig, jeg visste alt når jeg var 14. har noen år igjen til 38 da men er 24 nå og vet jeg har MYE lære opp igjennom årene. men jeg også kunne svart at min kjære er den siste jeg skal ha sex med, men det pga at jeg håper han blir den siste
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 hehe...rart det der. Selv håper og tror jeg ( føler på meg) at samboeren og jeg kommer til å bli gamle sammen hvis vi begge lever så lenge. Men livet gir ingen garantier og ingen vet hva som ligger rundt neste sving ( bokstavelig talt for mannen min). Uansett så krever den type forhold endel kompromiss, at man takler en konflikt på rett måte ( de dukker ALLTID opp), at man ikke tar hverandre for gitt, har kjærlighet bunn og ikke mnst respekt og ærlighet, selv om ærlighet kan være svært ubehagelig til tider. Jeg har også tatt til meg rådene jeg fikk av min avdøde farmor, om å tåle å svelge sin stolthet innimellom og at det er greit å tilgi ( takk kjære farmor for det!), hadde det ikke vært for det så hadde jeg ikke had min nydelige datter på 9 mnd, men vært en 2 barns alenemor og gått glipp av et fantastisk flott forhold som fikk en skeiv start mildt sagt, men som bare vokser og blir sterkere for hver dag, nettopp pga av de erfaringene vi har med "skyggesida".
3skatter Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 ja mami og sufrerosa enig med deg og. er veldig stor forskjell på folk. føler meg gammel jeg i forhold til mange av de jeg gikk på skole med. men når jeg var 14 var det ikke mer å lære... men har jo forstått nå at det er det:) man lærer så lenge man lever
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå