Gå til innhold

Hei *Hera* :)


endelig_mamma♥

Anbefalte innlegg

Ny her du :) Kjekt med nye folk;)

Lurer på om du kunne sett på meg om du får opp noe?:)

 

F.dato er 28.09.86

 

Lurer på graviditet, hatt en pergokur(dobbel, min første kur), men mensen kom allikevel. Så er litt nedfor for tiden.. Men om du kanskje får opp noe om når det kan skje? Kanskje kjønn også! Tidligere tatt ring-test, da kom det opp to jenter, tette, muligens tvillinger og så en gutt. Men kva som skjer, vil jo tiden vise :) Og det er jo over 1 år siden den testen ble tatt, så skjebnen kan vel endre seg etter hvilke valg vi også tar kanskje..

 

Lurer eg på om min kjære kommer til å få seg en ny jobb kanskje i løpet av året? Der han er mer heime? F.dato hans er 14.05.85.

 

Og kan du se på forholdet våres? Ser du noe endringer i nærmeste framtid? Da tenker eg veldig på forlovelse :)

 

Ka med meg og jobb? Skal være ferdig til våren, men har 18mnd på å gjøre meg ferdig (tar resten av utd. over nett). Men føler at eg kanskje ikkje klarer å fullføre..:|

 

Tusen takk for evt. svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke komt lenger enn til ja/nei spørsmål, så jeg kan desverre ikke si noen ting om datoer o.l.

Men har du ja/nei spørsmål så kan jeg prøve... Jeg klarer ikke føre en samtale med hjelperne, bare spørre. Og så ser jeg hvordan pendelen oppfører seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, okei:)

 

Klarer eg å fullføre studiene mine?

 

Skifter sambo jobb i løpet av året?

 

Blir eg gravid i år?

 

Går det med disse spørsmålene?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...