MrsLene Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 En i familien min skal være toastmaster. Skal man betale denne personen eller gi en liten gave kanskje?
grå :) Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 vi kjøpte gave til både forlovere og toastmaster
Sessa ruger igjen... Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Vi ga ingenting. Men nå var det broren min, da! Tror han synes det bare var hyggelig. Men det er sikkert hyggelig å få en liten ting, da.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Pappa er den fødte toastmaster og skal være det i bryllupet våres. Tror ikke vi kommer til og kjøpe noe til han.Han hadde blitt skuffet om vi ikke hadde spurt tror jeg;)
nenja Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har aldri hørt om at man skal gi eller betale toastmastere noenting jeg. Så sant det ikke er en innleid en da selvfølgelig. Har selv både giftet meg og vært toastmaster i venninnes bryllup, men har aldri tenkt på gave.
mayaya Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Gave. Det var min svigerinne. Forloverne fikk også.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Vi gav dem en gave... Var onkelen og tanta mi som tok jobben sammen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå