M@mm@ til mine barn Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Den verken øverst i magen... hvor er da øverst ? Jeg verker nemlig mer og mer fra ca 3-4 cm over navlen og oppover til under ribbeina.
~sjiraff~ Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 hvis du seriøst er bekymret for svangerskapsforgiftning bør du kanskje ringe legevakta?
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Tror det på en måte er "inni". Jeg var sinnsykt øm øverst i magen på slutten med minstemann, men det var livmorbånd som strakk seg. Utrolig vondt... Kjente det særlig da jeg bar på han om da var 2 år. Hvis du er bekymret ville jeg ringt Føden.
M@mm@ til mine barn Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 Kommer jo derfra for en halv time siden da.
~sjiraff~ Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Javel, men da har du kanskje fått avkreftet mistanken da? Eller?
M@mm@ til mine barn Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2008 Både urin og blodtrykk var fint, men har flimmring for øynene innimellom så skal til fastlegen for kontroll i løpet av uken. Hadde 2 på ødem.
~sjiraff~ Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Bra, viktig å følge med fremover nå da. Håper det ikke er sv.forgiftning da.
M@mm@ til mine barn Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2008 Satser på det ja, men det verker så pass at jeg er redd jeg ike kommer til å sove i natt. Men da får jeg bare kontakte dem igjen. Føles bare så dumt siden jeg nettopp kommer derfra.
M@mm@ til mine barn Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2008 Det er mer oppunder puppen liksom, og ribbeinet, men det kan jo være at hun ligger og trykker der da.
Alltid Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Jeg hadde svangerskapsforgiftning og da jeg fikk magevondt så føltes det som et trykkende belte øverst i magen og som strakk seg rundt hele kroppen. Når jeg trakk pusten dypt så gjorde det "vondt". Ble også verre da jeg bevegde meg. Jeg gikk en helg med disse smertene av og på og da jeg endelig kontaktet føden så ble det keisersnitt etter noen timer! Selvom du nylig har vært på legevakten så kan det snu seg fort. Fikk hvertfall jeg beskjed om. Lykke til..
Dailis Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Hadde vondt øverst ja, men like mye kvalm. Sterk hodepine og mye vann i kroppen. Da smertene kom var jeg allerede temmelig syk. Ble innlagt og igangsatt. Ring heller føden enn legevakten.
M@mm@ til mine barn Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2008 Ok... jeg verker bare på den ene siden da. Høyre. Men det er og bak ja, og rundt. Men det kan og vær bh en , men den er tatt av for en halv time siden men det er ikke så mye bedre.
Sylwania Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 Har du ikke fått tatt bodprøver i tillegg?
Dailis Skrevet 28. januar 2008 #14 Skrevet 28. januar 2008 Jeg hadde masse vondt i magen de tre siste svangerskpene, øvert til høyre. Aner ikke hva det var, men var ikke svangerskapsforgiftning. Men ring heller føden enn å spekulere selv på hva det kan være. Snakke med en jordmor. Hun kan sikkert gi deg langt bedre svar enn noen her inne.
M@mm@ til mine barn Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 28. januar 2008 Nei, for de andre prøvene var så fine. Men fikk jo beskjed om å kontakte fastlegen i morgen om det ble verre da.. eller de.
Reveenka Skrevet 28. januar 2008 #16 Skrevet 28. januar 2008 Gallesteinsanfall? Mange får dette i sv.skapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå