Gå til innhold

Er det teit å prute ???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe oss vogn i danmark,vi sparer ca 1000kr på det.

Er det da teit å prute ? tenkte at jeg kunne fått gratis frakt eller noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på hvor du skal kjøpe.

 

Er dette fra en vanlig bebyutsyrsbutikk syne jeg det er teit å prute når du bare kjøper vogn.

Greit å få til en deal når du kjøper en del, men ellers hadde jeg holdt meg til den prisen som står.

 

Hilsen en som har jobbet i butikk i mange år og ble dritt lei av de som skulle ha avslag på småkjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...