*Askepott og hjelperene * Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Vi skal kjøpe oss vogn i danmark,vi sparer ca 1000kr på det. Er det da teit å prute ? tenkte at jeg kunne fått gratis frakt eller noe...
It's all about me Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Kommer ann på hvor du skal kjøpe. Er dette fra en vanlig bebyutsyrsbutikk syne jeg det er teit å prute når du bare kjøper vogn. Greit å få til en deal når du kjøper en del, men ellers hadde jeg holdt meg til den prisen som står. Hilsen en som har jobbet i butikk i mange år og ble dritt lei av de som skulle ha avslag på småkjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå