Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg blør i hjel snart Har heldigvis fått nye p piller nå, men er det flere med litt mindre bra erfaringer med denne pillen?
_Mita_<3 Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Ja.. mye uregl blødninger.. og humørsvigninger delux!!! akkuratt byttet til jasminell... fortsatt litt uregl. blødninger.. men veeeldig lite.. så får se..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har gått på den nå siden august 07, fikk tilbake mensen nå for 14 dager siden. Hadde mensen en uke, så plutselig etter en uke uten blødning begynte jeg å blø igjen. Vet ikke om dette er pillen som forårsaker dette???
_Mita_<3 Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Noen p-piller gjør det.. tror det også står i brukanvisningen.. dritt det der...
**Min nydelige Milla** Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Ja den er helt på trynet.. Blødde annenhver uke. Sluttet med den...
Sistah*G07*J09* Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 jeg har gått på den i 3mnd ca. Å fikk mensen tilbake igjen for 2uker siden, å har den FORTSATT!!! Blir gal!!! litt lei, etter 2uker med blødninger..... Lurer fælt på når det skal gi seg ja...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Begynte på den i januar 07, ble gravid i feb 07..glemte to piller på et brett da, så litt selvforskyldt.MEN har tatt trionetta i 8 år før jeg begynte på denne, og hendte jo jeg glemte en pille i ny og ne- men ble aldri gravid!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Jeg blødde, venninna mi blødde, mange her inne blødde vet jeg.. bare dritt, hele pillen, hehe..
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Jeg hadde gode erfaringen med den så lenge jeg fortsatt ammet, men med en gang jeg sluttet å amme, så fikk jeg mensen "annenhver" dag omtrent... Byttet fort over til Yasmin gitt... :-) Skal gi Cerazette en sjanse denne gangen også, siden en ikke kan ta vanlige p-piller når en ammer, men blir litt skremt av hun som ble gravid etter to glemte tabletter...
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 jeg begynte med cerazette i begynnelsen av desember. fikke da en blødning.det varte vel i ca 2 uker tror jeg til sammen. og har siden ikke hatt blødning. men nå ammer jeg ikke lenger......bør jeg ringe legen om å få en ny type?vil ikke bli gravid med engang. strevde med å bli gravid nå men vet jo ikke om kroppen har forandrt seg.......
9nah Skrevet 29. januar 2008 #12 Skrevet 29. januar 2008 jeg har ingen dårlige erfaringer med cerazette. gått på den siden tulla var ca 2 mnd, og nå er hun 7 mnd. hadde en blødning på tre fire dager etter et par uker, men har ikke hatt noen blødninger siden. ikke humørsvingninger og ikke mer kviser enn ellers.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #13 Skrevet 29. januar 2008 Hei, jeg har brukt den en måned nå og har heller ikke hatt noen blødninger. Men lurer på om man får mensen til samme tid når man tar disse?
amee Skrevet 29. januar 2008 #14 Skrevet 29. januar 2008 jeg kan ikke bruke vanlige p-piller fordi jeg har hatt blodpropp, og fikk derfor resept på denne. For meg var det nok å lese alle bivirkningene... jeg putter ikke i meg dette! gikk rett i søpla her...
Annette78 Skrevet 29. januar 2008 #15 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har gått på den siden 6 uker etter fødselen. og har ikke blød en eneste gang. har også glemt pillentil stadig, hihi. har nå slutten på den for 5 dager siden og ikke begynt å blø. Må legge til at jeg fortsatt ammer da. snuppa er 8 mnd
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #16 Skrevet 29. januar 2008 Jeg syns den er sånn passe. Har vært veldig fornøyd med den helt til i dag i grunnen. Har hatt mensen 1gang i mnd og blødd veldig lite. Fikk mensen for to dager siden men blødde "gammelt" blod. I dag blødde jeg friskere og tenkte at det tok seg opp. Men da jeg tørka meg etter en dotur lå det en beige slimklump som var mørk i ene enden. Jeg studerte den litt,og det var ikke koagulert blod. Nå har jeg slutta å blø,så jeg tror det var en sa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå