Gå til innhold

TIl dere som er anonyme...hvorfor er dere det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo nesten flere anomyme her enn de som signerer med et nick. Så hvorfor er dere det? bare nysgjerrig jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ofte anonym fordi jeg kjenner et par stykker her, som ikke trenger å vite hva jeg skriver eller følge med på det jeg skriver...

Har prøvd å bytte nick, men de skjønner fort hvem jeg er...

Skrevet

skriver under på den :-)

Skrevet

Jeg er anonym fordi jeg har lyst til å bli med på BIM-treff. Regner med at man sier nickene når man møtes og når man melder seg på. Da syns jeg det er greit å ikke ha lagt ut om personlige ting, selv om det ikke er noe "farlig" jeg har skrevet. Er ikke komfortabel med at noen som vet hvem jeg er kan søke på nicket mitt og finne ut masse om meg. Er man litt aktiv her så blir det til slutt en del info en legger igjen om seg selv. Men jeg vurderer å få et nick til som jeg kan melde meg på treff med slik at jeg kan signere med nick her i debattene.

Skrevet

Jeg er noen ganger anonym og noen ganger ikke. Flest ikke egentlig, men ALLTID anonym på kranglesiden, hehe....

Jeg gjør det rett og slett de gangene jeg "utleverer" litt mye eller tar opp eller svarer på ting om er litt vel personlig.

Vet jo aldri hvem som er her, men jeg vet at det er en del bekjente, så jeg har også blitt litt forsiktig med å nevne navnet til sønnen min -siden det kke er så mange som heter det og dermed blir jeg lett gjenkjent på det.

Jeg bruker kun Bim som et "skravle-forum" fordi jeg er mye hjemme og kjeder meg -er ikke ute etter å finne venninner her inne, så da ser jeg ikke noen hensikt med å utlevere for mye. Det er nå meg da :-)

Skrevet

takk for svar:)

jeg har tenkt på det samme...med at folk kan kjenne meg igjen. Liker ikke det helt jeg heller. så kanskje jeg får forsvinne inn i den anonyme verden jeg også:)

Skrevet

Jeg er bare anonym når jeg føler at jeg utleverer meg, min mann eller mine barn med det jeg skriver.

Jeg står for meningene mine, og har lite til overs for dem som slenger dritt, og ikke er tøffe nok til å stå ved det med sitt nick.

Så feks. i en annen debatt ei jente som spurte om råd i forhold til sin overvekt og svangerskapet. Så er det noen som svarer; Har du tenkt på å slanke deg??

DEt er vel det første overvektige forsøker, og svangerskapet er kanskje ikke tiden for slanking uansett. Derfor oppfatter jeg det som rimelig frekt, og utrolig feigt å signere med "anonym" da. Ville de sagt det samme, på den måten hvis de måtte vise sin identitet samtidig?

Skrevet

Jeg har den holdningen at jeg ikke svarer på innlegg der jeg ikke føler at jeg kan bruke nicket mitt. Da lar jeg heller være å svare. Har derfor, etter snart et år her inne, enda ikke vært anonym.

Jeg tror uansett at det er veldig greit å være kritisk til hva man svarer på, og hvordan.

Skrevet

Blir mye anonym på meg. Fikk sjokk da jeg så det gikk an å søke på nicket mitt her inne, og jeg fant sååå masse om meg. Det er så mange rundt meg som er gravide, og jeg har lagt igjen mange spor her inne om sykdom, svangerskapsrelaterte plager og div...Det er lett å legge sammen to og to sammen med termindatoen.

Jeg synes jeg har så bra nick at jeg ikke vil skifte heller, hi, hi...derfor blir det anonym!

Skrevet

Du er ei jente etter min smak! (rent prinsippmessig, altså;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...