tuppa79 Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 har tatt noen tester,men veit ikke om dem er riktige. på legekontoret fikk jeg svakt posetiv gravitest,tok en quick respons test dagen etter på morgen urin,men negativ. er det noe galt me testen,eller har eg testet veldig fortili
LabbogLine Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hmmm... hvor lenge er det til ikm da? Rart du testet positivt på legekontoret men negativt med egen test da hvis du har fulgt bruksanvisningen og alt.. kjøp deg en cb digital, der får du et klart svar, så slipper du å tolke streker:) Har lest et sted at hormonene kan variere litt, sånn at hvis du tester veldig tidlig så kan du faktisk teste svakt positivt for så å få negativt... Kan jo også være at de testene på legekontoret er bittelitt mer følsomme for hcg(?) vet ikke hvor sensitive de er jeg.. Ta en ny test om 48 timer, da skal den bli positiv hvis du er gravid hvis du ikke tester alt for tidlig
litjpia73 Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Har lest et sted at vanlig CB er mer ømfintlig enn digital og slår derfor ut tidligere. Ville prøvd den. Prøvde QR en gang jeg var gravid og da ble det bare en svaaak strek. Kjøpte CB digital dagen etter og da sto det GRAVID :-)
tuppa79 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2008 takk for svaret:) skal levere en urinprøve til legen i morgen. er så spendt på svaret. har gått 7 uker siden siste mens,har hatt ustabil syklus siden sept 07. huff... bli så fortvila.
misscathi Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg brukte QR på ikm dagen og fikk en en veldig tydelig strek. er nok ingen forskjell på de forskjellige testene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå