Gå til innhold

Hundvåg/ Stavanger


Bila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Kos å høre fra deg:) Jeg har termin 26. April, så da treffes vi kanskje på føden?!? Jeg har ikke vært inne så mye her, så tenkte det var en god måte å treffe andre gravide på:)

Jeg flyttet til Stavanger i 2001, kommer opprinnelig fra Flekkefjord. Jobber som miljøterapeut på en skole her på øya. Hvor på Hundvåg vokste du opp?

Ser det har vørt en del BIM treff. Har du deltatt på noen av disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg bor i Paradis, er 35 år (førstkommende lørdag!) og venter mitt andre barn 23/4. Er opprinnelig fra Bergen, men flyttet til Stavanger i 2001 og stortrives her:-) Når har du termin, hvor mange barn har du evnt fra før og hvor gammel er du?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg bor på sandnes

termin 13 april , venter mitt andre barn, har ei jente på 2 år. skal ha gutt nå.

er 26 år.

hva me deg? dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei der:)

Jeg er 27 år og venter mitt første barn! Kjempe spennende!!! Har termin den 26. April. Kan nesten ikke vente! Har endelig begynt å bli deilig å gå gravid:D En del av prossessen er vel å nyte denne tiden også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der:)

Jeg er 27 år og venter mitt første barn! Kjempe spennende!!! Har termin den 26. April. Kan nesten ikke vente! Har endelig begynt å bli deilig å gå gravid:D En del av prossessen er vel å nyte denne tiden også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg også dukker opp på føden i den tiden:-) Har termin 25 april og venter mitt andre barn. Jeg er 29 år og tilflyttet til stavanger i 2000. Her stortrives vi. Burde vel være et treff til snart? Har ikke vært med på noen treff jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er en jente på 29 som bor på Hundvåg og venter mitt første barn 17 april. Hadde vært veldig kjekt å bli kjent med andre april mammaer. Jeg har vært på et treff tidligere, men da var det stor spredning på når folk hadde termin, alt fra februar til september, så jeg er med på et april treff hvis noen er gira

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...