Makko med to små gutter Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Stopper renter og avdrag på studielånet når man har svangerskapspermisjon?
*Super*Mamman* Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Nei, det stopper ikke.. Du må evnt be om utsettelse av lånet, og om du tjener mindre enn 14 000 i brutto ( tror det var det beløpet) de mnd du har betalingsutsettelse, kan du senere be om å få slettet rentene i den perioden.. Studielån er noe dritt spør du meg!!!!!
Makko med to små gutter Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 14 000kr i brutto? det er jo ikke akuratt noe å leve av! Det er vel ingen som har lang utdanning og jobber 100% som tjener så lite. Får vel bare belage meg på å betale de sure pengene hver mnd når jeg har permisjon.. Trøsten er at så lenge jeg tar ennå tar fag får jeg faktisk omgjort endel av låne til stipend ;-) Lurer på hvor lenge de faktisk gjør det jeg....
nøffemamma Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Tror det går på hvor mye du tjener brutto i årslønn, var hvertfall det min svoger sa og han et konsulent i lånekassen. Jeg tjener såpass lite at jeg får x antall mnd, men likevel mer enn 14000 brutto imnd........Burde ringe og sjekke. Ble litt usikker selv nå!! Har hvertfall søkt og fått bestalingsutsettelse frem til august foreløbig.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Det er ikke nok med bare hva du tjener, samboer/mann sin inntekt blir også regnet med her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå