Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Hver mandag er vi på event med dattera mi, men på veien hjem i dag rygget jeg inn i en annen bil. Satt å venntet en stund, men ingen kom og de stengte. Tittet på min egen bil og den andre,men fant ingen merker. Så jeg reiste hjem. Jeg får jo se denne personen mest sannsynlig neste mandag. Hva hadde dere gjort? Tatt kontakt neste mandag eller latet somingne ting?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Latet som ingenting, så lenge det ikke var merker på bilen hans/hennes;D
leamam Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Ja det skjønner jeg:) Jeg hadde tatt bilnummeret og kontaktet de når jeg kom hjem. Eller lagt igjen en lapp i ruta på bilen. Du vet jo ikke om det ble noen merker helt sikkert. Og det kjipeste er jo folk som kjører på andre og stikker av...det er sure penger for den som ikke har skylden. Så den dårlige samvittigheten din forklarer nok at du skulle ha prøvd litt hardere å finne ut av hvem de var:) Dette er min mening, ingen snillhet her:)
Bullock Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Eh. Jeg tror absolutt jeg ville sagt fra. Kan jo hende at noen så det uten at du er klar over det, og sier det til vedkommende. Og om det hadde skjedd, ville jeg ha vært modig nok til å si fra om det. Er der ingen merker så har du ingenting å bekymre deg for, og vedkommede kommer til å sette stor pris på det. Tro du meg!
polarn & pyrene Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Er vell egentlig like greit å ta kontakt å si i fra. Ettersom du ikke så noe skader har du jo ikke noe å bekymmre deg for. Er litt enig med hun over meg her. Si i fra så føler du deg bedre siden også.
Anitahar2barn Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Uff for kanskje tre år siden klarte jeg å skrape opp en annen bil litt på siden og jeg har dårlig samvittighet enda!!! Så si ifra. Å stikke av kommer jeg aldri til å gjøre igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå