Klar Som Et Egg Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Har gått til anskaffelse av dette denne mnd, noen som har erfaring med denne testen? hjelper det, eller er det mest et salgstriks..? (lett å lure oss som er verpesyke!) Jobber på en sykehusavd, og framtidsutsiktene til denne avd er usikre.. blir mulig lagt ned september, og jeg har ikke nok ansenitet til å sitte trygt på plassen min.. blir mulig overført til et annet sykehus i fylket, men har liten lyst til det. så det hadde vært perfekt å blitt gravid nå snart(!!!!), gått ut i permisjon rett før jeg mister jobb, så får jeg bare søke etter ny når perm er over.. stresser opp kroppen min med å tenke for mye på dette, blir jo vanskelig å bli gravid da.. ugh.. ikke så lett å ikke tenke på det, som alle sier....
våken_om_natta Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har prøvd den denne mnd. Ikke noe tull med den. Den slo ut akkurat på den dagen den skulle. Altså den dagen jeg mente det skulle skje. Jeg har regelmessige sykluser da. Så da må den jo fungere. Nå gjenstår det bare å se hvordan fortsettelsen blir da. Kjøp dem på billigetester.no. Ellers blir det veldig dyrt. De kommer i posten på rekordtid! Lykke til:-)
Babyønske �� Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Vil absolutt anbefale den framfor andre, f eks billig tester. Jeg fikk alltid positivt utslag når jeg forventet det. Men det er ingen garanti at man blir gravid fordi man finner eggløsning. Man har i grunn like stor sjanse for klaff med hyppig sex i den perioden man forventer å ha eggløsning. Det jeg/vi opplevde var at vi ventet med sex helt til testen ble positiv. Så det ble på en måte så arrangert hele greia. og absolutt kilde til stress og frustrasjon. Men å bruke eggløsningstester et par-tre måneder bare for å kartlegge syklus kan man godt gjøre. Det var det jeg brukte de til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå