Venter72 Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Nå syns jeg plutselig alt er drit kjipt. Gravid på overtid med nr 3. Var overbevist om at ungen skulle komme før termin, men den gang ei. Snakket med føden i dag og de mente jeg gjerne kunne gå to uker over. Får helt panikk ved tanken. Kommer til å bli gal. Har mye kynnere om kvelden, men det blir liksom ikke noe mer. Syns alle maser på meg om når ungen skal komme ut, det er nesten så jeg får dårlig samvittighet for at ingenting skjer. Huff dette var et deprimerende innlegg....
UngVoksen-over termin Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hei på deg! Forstår hvordan du har det! Jeg venter nr. 3, og har 14 dager igjen til termin. Allerede nå har jeg masse kynnere - og nedpress og stikninger. Tenker som du - at jeg sikkert føder før termin - men er samtidig redd for å gå over. Er sååå lei allerede! Jeg leste ett sted ett tips om at man kan drikke Lakrisrot te - husker ikke hvor mange kopper - men i allefall hun som skrev det fikk rier etter 8 timer - og barnet kom om natten :-) Vet jo ikke om det hjelper. Forrige gang jeg var gravid drakk jeg flere store slurker med Lakser olje... det skal jeg IKKE gjøre igjen. Holder på å brekke meg bare jeg tenker på det. Fikk veldig vondt i magen... men gutten kom han den natten.. brukte bare 2,5 timer på fødselen... men holdt jo på å bæsje meg ut... uff..... var grusomt akkurat det da... Gå deg en tur om du orker - se om du kan få igang noen rier da, pluss en orgasme og litt sperm fra mannen etterpå :-) Opp med hodet!!! Babyen MÅ jo ut... hold ut litt til :-) Masse lykke til!!!
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 skjønner deg godt. er selv på overtid nå og er døds lei og alle maser hele tiden!!!!arg!!!
gulda Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Er også over teminen. Går opp og ned, men blr plutselig sikkelig frustrert, sliten, og så kommer tårene. Så frustrerende å gå og vente uten å kunne gjøre noe! Går ganske greit når jeg har noe å ta meg til, men de siste 2-3 kveldene har vært tøffe når en ikke kjenner noe og bare vil ha babyen sin. Og masse SMS og mail om ungen er kommet som en må svare negativt på.. Så du er ikke alene, og jeg tror vi må si at vi har lov til å føle oss litt sånn! Livet står liksom bare på vent, ingen venter så mye som oss selv, og dagene blir lange..
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Signerer. Har termin i dag, men hadde så store forventninger til at det skulle skje noen dager før iallefall. Er veldig utålmodig og deppa. Var på sykehuset i dag og ble strippa (er det det det heter..?). Var ikke noe godt må jeg medgi. Blir satt i gang til mandag hvis det ikke har skjedd noe før det, så har jeg iallefall en dag å gå ut fra. Utrolig slitsomt å gå sånn. Tærer på humøret ja. Lykke til og håper det skjer noe snart med deg.
Venter72 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2008 Ingenting skjer. Har vært hos modningsakupunktur i dag. Har også fått noen homeopatiske midler, vet ikke helt om jeg har den store troen, men prøver ALT. Det mest berologende var allikevel jordmorbesøk. Hun bestilte overtidsundersøkelse til meg på sykehuset 8. februar. det er jo kjempelenge ting, men har bestemt meg for å forholde meg til den datoen. Da slipper jeg å bli så skuffet hver morgen når ingenting har skjedd.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 jeg og skal på overtidskontroll den dagen hvis ingenting har skjedd.Bergen.
68 modell Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 jeg venter nr 4 og hadde termin den 29 januar- har trent 5 ganger i uken og tur om kvelden helt til i går -Jeg er mega deppa at barnet ikke har kommet enda. Skal prøve å holde meg i ro ettpar dager nå så håper jeg at det skjer noe. Husker at jeg ventet slik med de andre også og dette er SÅ slitsomt- skjønner ikke hvorfor de ikke kan sette oss i gang når terminen er kommet , det gjør de i andre land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå