Milli Vanilli Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Ha nemlig hatt noen uærlige sjeler innom dørene, og de har vært litt for langfingret. Det mangler noe her hjemme som er veldig verdifullt Så nå håper vi å få en oppklaring her i kveld. Jeg er helt dårlig her jeg sitter, vondt i magen og hodeverk. Håper det løser seg
frøydis m/ 4 Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Uff stakkars dere. Ikke kjekt når uærlige inntar hjemmet. Håper dere får oppklart det og at det dere mangler kommer til rette. Ikke rart at du blir dårlig av dette.
Reveenka Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Det var leit å høre, håper dere finner utav det og at den uærlige sjelen leverer tilbake tyvegodset!
Karomamma Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Lykke til!! Håper ikke det er noen dere kjenner.... Usj...
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Nei, men kjære deg.. Dette var fryktelig!! Håper du holder oss oppdatert... God klem
Milli Vanilli Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2008 Tusen takk for at kryssing og klemmer. Dessverre ser det ut for at det er noen vi kjenner, men selvfølgelig ingen innrømmelse... Mannen min gir de noen dager, men jeg tviler på at det kommer på sin plass igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå