Gå til innhold

kan noen se litt på dette?er så vanskelig..


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg er omsorgsarb å jobber turnus,men ikke natt heldigvis..er i uke 9 å er så forferdelig kvalm ..men d er ikke hver dag,men d kommer å går hele tiden..i morgen skal jeg på seinvakt da går jeg til halv 11,å jeg vet ikke om jeg er like kvalm i morgen som i dag..så jeg lurer på om jeg skal SM meg ei uke eller to for å se om kvelmen gir seg..eller om jeg bare skal fortsette på jobb å aldri vite hva form jeg er i når jeg skal på jobb:( d er så veldig vanskelig..i helgen jobba jeg,å da gikk jeg med kvalme hele dagen å sov i over 3 timer når jeg kom hjem..

noen forslag til hva jeg kan gjøre?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Gå på helsekosten og kjøp deg SEABAND!! Kjøpte selv på lørdag, og på meg har det iallefall hjulpet masse...

Lykke til, håper kvalmen din gir seg snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det eneste som hjelper er å ta det med ro og prøve å spise et eller annet lite selv om man ikke har lyst på. Når det er skikkelig ille er det best å ligge helt i ro i et mørkt, kjølig rom en stund. Dette er mitt tredje skikkelig kvalme svangerskap, og jeg har prøvd de fleste kjerringråd. Alt fra akupunktur, seaband, ingefær os.v... Ingenting hjelper for meg - har til tider vært nesten litt desperat....

Er du veldig dårlig er det såå fælt å gå på jobb. Jeg hadde rett og slett tatt det opp med fastlegen hvis jeg var deg!

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:)

jeg vil ført prøve dette bandet..så får jeg se om d hjelper på meg..

er så sliten av å være så kvalm og..huff..pluss at jeg skal klare å ta meg av de to barna jeg har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...