Gå til innhold

kan noen se litt på dette?er så vanskelig..

Anbefalte innlegg

jeg er omsorgsarb å jobber turnus,men ikke natt heldigvis..er i uke 9 å er så forferdelig kvalm ..men d er ikke hver dag,men d kommer å går hele tiden..i morgen skal jeg på seinvakt da går jeg til halv 11,å jeg vet ikke om jeg er like kvalm i morgen som i dag..så jeg lurer på om jeg skal SM meg ei uke eller to for å se om kvelmen gir seg..eller om jeg bare skal fortsette på jobb å aldri vite hva form jeg er i når jeg skal på jobb:( d er så veldig vanskelig..i helgen jobba jeg,å da gikk jeg med kvalme hele dagen å sov i over 3 timer når jeg kom hjem..

noen forslag til hva jeg kan gjøre?:(

Fortsetter under...

Min erfaring er at det eneste som hjelper er å ta det med ro og prøve å spise et eller annet lite selv om man ikke har lyst på. Når det er skikkelig ille er det best å ligge helt i ro i et mørkt, kjølig rom en stund. Dette er mitt tredje skikkelig kvalme svangerskap, og jeg har prøvd de fleste kjerringråd. Alt fra akupunktur, seaband, ingefær os.v... Ingenting hjelper for meg - har til tider vært nesten litt desperat....

Er du veldig dårlig er det såå fælt å gå på jobb. Jeg hadde rett og slett tatt det opp med fastlegen hvis jeg var deg!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...