♥lurelure♥ Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Har en gutt på 3 mnd men har lyst på en til:) Det kan jo ta en stund da jeg gir han morsmelk enda. Flere i samme båt?
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Så mammarollen var så bra at du er klar for en til?!?! Da må lillegutten være snill ja
♥lurelure♥ Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Hehe,han er veldig søt og snill ja. Ihvertfall når han sover!!! Sendte deg bilder fra dåpen forresten:) Får nå se hvordan dette går da - er ikke så hast men moro å liksom ha bestemt seg. Hva skjer med deg? Ble det flere forsøk?
maria isabell Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 begynnte å prøve 3mnd etter fødselen....fekk mensen etter 8 uker...hadde eg blitt gravid da,hadde eg blitt kjempeglad,men det er annbefalt å vente 9 mnd før neste graviditet...vart gravid 10 mnd etter...
lana<3 Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Er du klar allerede beredt?? Du er modig syns jeg....lykke til....iallefall...det blir jo nesten som tvillinger hvis du lykkes med en gang...man kan bli gravid før mensen er kommet tilbake, men det er jo veldig vanskelig å vite når man har el da... Hos meg blir det akkurat på dagen 2 år mellom første og andre...
♥lurelure♥ Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2008 Ja, jeg er klar for neste:) Hadde en superflott fødsel (ok, vondeste jeg har opplevd) men gikk veldig bra da:) Hehehhehehe!! Så nå vil vi ha søsken:) Prøver ikke sånn aktivt som sist - venter på mensen ja. Vet det er en el før det men vanskelig å vite når den dukker opp..... Jeg og syntes det er flott med ca 2 år mellom:) Så det gjør ikke noe om det drøyer litt. Moro at flere prøver (og har fått en spire i boks) Skal begynne å følge litt mer med her inne fremover:) Klem!
lana<3 Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Ja vet du hva...vi er eksperter på å glemme det meste med svangerskap som kvalme,oppkast, bekkenløsning og sist fødsel med etterfølgende sting og hemoroider..... Når jeg var prøver var aaaalt dette glemt til NÅÅÅÅ.....buhu....håpet jeg skulle slippe kvalmen...men den store stygge kvalmen har sneket seg innpå meg nå de siste dagene og den ventes på topp i uke 11.... Leste inne på uke for uke... Du har nå 34 uker igjen av svangerskapet...hmmmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå