Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Her har hun på 7 spydd, begynte i natt... Og mini begynte i bhg i ettermiddag og har fortsatt utover nå... ( Utrolig kjedelig når en har slikt... Håper ikke vi voksene får det...
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Nei nå får det være bra. Jeg har hatt det 3 ganger, ja du leste rett, 3 ganger siden julehelga.
mams-til-tre Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Vet hvordan det er ... Ungene her i hus hadde omgangssjuka tre ganger i løpet av 1 mnd før jul, men ingen av oss voksne fikk det heldigvis. Lille tulla vår fikk det heller ikke. Viktig med god håndhygiene!
Yara Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Vi har hatt det. Alle tre samme natten! Det var kipt!!
alvis Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Jeg hadde spysjuka på lørdag. Heldigvis har ikke de andre i familjen fått det!
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2008 Vet... Går å vasker meg hele tiden nå... Lurer på om hun eldste hadde det mageveien i går... Hører om mange som har det. God bedring til alle som er plaget med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå