Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 som bare tar fag etter fag uten å utrette noe som helst...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Hva så? Det er vel deres business...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 syns vel jeg skulle gjærne vært livstidstudenselv men har ikke ork til å ha detslik økonomisk. hadde det ikke vært for det så skulle jeg studert for bestandig,elsker å lære.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Det finnes vel ingen bedre måte å bruke livet på enn å lære!
mpmamman Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 kunne godt tenkt meg og gått mer skole,men først må vi ha bedre råd:) men en gang kommer jeg garantert til og sitte på skole beken igjen
Eat sardines and die Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Hva jeg synes, hva jeg synes...hmmmm. Det koker vel ned til hva den enkelte mener er meningen med livet vel?` Jeg er drita lei formsydde oppfatninger av hva livet skal være som skal tres ned over hodet på en hel generasjon eller enkeltmennesker. HI: du sier at disse evighetsstudentene ikke utretter noe................hva er det egentlig du mener de burde utrette som er så mye viktigere( for deg)?
Eat sardines and die Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Enig med deg der "nullet",- hehe. Ikke ta det ille opp, jeg bare registrerte at du ikke hadde med et null i rekken din. Eksamen..................brrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Hun er ikke noe null - hun er perfekt.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 Jeg også. Elsket å studere på heltid. Å være i et miljø hvor folk hadde tid til å tenke, og syting ikke var hovedgesjeftigelsen her i livet.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. januar 2008 #14 Skrevet 28. januar 2008 Noe har man da igjen for å være evighets-student.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå