Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Dere som får forandret luktesans tidlig i graviditeten... hvordan forandres den? Kjenner dere bare luktene sterkere eller kjenner dere lukter som faktisk ikke er der?
Kulå Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Alle lukter forsterkes sinnsykt mye, iallfall hos meg. Syns egentlig det er ganske pyton.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Alt lukter MYE sterkere, spesielt de 4 første mnd av graviditeten. Spesielt ting som lukter vondt/sterkt/spesielt:S
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Men det er reelle lukter som faktisk er der? Eller kjenner man lukter som ikke er der i det hele tatt? Innbildte lukter?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Nei, det er reelle lukter. I en av bøkene jeg kjøpte til mannen da vi ventet vår første, fortalte forfatteren om kona som reagerte på gasslukten fra gasskomfyren, selv om den ikke var i bruk. De vaska og vaska, og hun flyttet ut en periode, og de tenkte på å selge leiligheta før de plutselig fant ut hva det var hun syns lukta så forferdelig.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 hmm. jeg plages med røyklukt! Syns det lukter røyk hele tiden. Ingen av oss har noengang røyket. Vet at naboene gjør det, men har jo ikke merket at det har luktet inn i vår leilighet på de 2 årene vi har bodd her. Merkelig at det skulle komme nå da i så fall. Skal se det er en liten spire som gjør det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå