ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 hvilken verden lever du i egentlig? leste det du skrev med store øyne- helt fantastisk utrolig... måtte trykke på profilen din jeg- m-m driver med forskning ja. ikke noe overraskelse, siden du er så snar med å arrestere noen for ikke å være forsker det må være sagt, stiller meg egentlig tvilende til at det du forsker på har noe med barneoppdragelse å gjøre. ekspert er du også ser jeg. sjølutnevnt en sådan. jeg vil ikke kategorisere deg som noe ekspert. synest det er kverulerende dritprat du kommer med. helt latterlig spør du meg nå virker jeg dritsur ser jeg. men jeg sitter bare å ler prøv å vær litt kritisk til det du leser, selv om det er forskning du driver med. dessuten er det en farlig felle å gå i, om en avfeier all erfaringsbasert kunnskap, og baserer seg kun på noe en måtte komme over av lesestoff bare sier det. kanskje du gir det en tanke? ikke bli sur nå da
Yara Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Så utrolig barnslig du er tjukkebolla og kine! Hvilken verden lever du i som føler du har rett til og behov for å lage en egen tråd og henge ut noen bare fordi de er uenig med deg?? Jeg tror heller du må gå i deg selv som har et behov for å gjøre slike ting. Fordi om jeg er uenig med folk i diskusjoner, så har jeg ikke behov for å henge dem ut. Hadde jeg hatt det, s hadde jeg spurt meg selv hva som var galt med min egen selvtillit... Forøvrig var harengutt veldig saklig i debatten. Jeg ser ikke noen grunn til å henge henne ut.
Yara Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 En ting til. Det er masse litteratur som støtter det hun sier! Les mer og mer variert, så ser du det du og. Bla har jeg lagt ut noen linker som du kan lese i den tråden. Er du interessert, så finner du dem selv. Ser ikke poenget med å fortsette debatten i denne tråden. Fatter ikke poenget med å starte en ny tråd om et tema som allerede er opp i en annen tråd.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Om harengutt var saklig kan vel diskuteres - det som alt annet.
Under den hvite bro Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Nåh....saklig...? tja vet ikke helt der jeg...å lage en egen tråd er jo noe som er ganske så normalt her inne da...og det tjukkebolla skriver er vel ikke uthenging...grenser vel ikke til det heller....
Yara Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Tonen i det innlegget er uten tvil uthengig i mine ører. Forøvrig ser ikke jeg poenget med å lage en ny tråd bare for å fremheve det man vil si... Skriv det heller i det opprinnelige innlegget. Jeg synes mange her er utrolig dårlig til å tåle motstand i diskusjoner.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 Du kan jo bare synes det, vel, Yara. Folk må vel få starte de trådene de vil, du kan la være å lese eller svare hvis det plager deg, eller melde fra til moderator. Jeg synes du tåler motstand dårlig også.
Under den hvite bro Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Synes forøvrig det var en fin diskusjon jeg og jeg står faktisk åpen for ideer fra andre ...så jeg har sett på noen av linkene og fikk masse tips...jeg tar med meg det jeg synes er relevant for MEG...og driter i resten hehe lurer bare på om harengutt har barn og hvilken alder...men vegret meg for å bli for personlig i debatten...for det må være greit at vi ikke er enige hehe...
Yara Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Fortell meg hvor du ser at jeg ikke tåler mtostand? Vær så snill og finn frem det. Det at jeg reagerer på det jeg ser på som dårlig oppførsel har ingenting med å ikke tåle motstand. Det at jeg viser til linker, psykologer osv, betyr det at jeg tåler motstand dårlig? Jeg mener ikke at sjaman feks tåler motstand dårlig. Det var ikke henne jeg snakket om. Jeg prater om HI her som føler hun må starte egen tråd for å rakke ned på en som mener noe annet.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Det at du blir så oppskjørta for at noen synes det er greitt at denne tråden ble starta, beviser at du ikke tåler motstand så supert du heller.
Yara Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Så fint at du fikk noe ut av linkene:) Det er masse annet bra på spes dr.sears sine sider. Når det gjelder harengutt sine meninger og barn, så ser du i den andre innlegget at jeg kjenner flere som praktiserer det harnengutt (og jeg til en vissgrad) gjør. Og den som har flest barn av de, er ei som har 5 stk. Hun har erfaring og er belest. Og hun er fortsatt stor fokjemper for denne måten å se ting på
Yara Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 hehe! Nå var ikke denne tråden motstand mot meg da... Jeg trår bare støttende til mot noe jeg ser på som urettferdig.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 Det virket sånn. Jeg synes bla harengutts holdninger var ytret på en nedlatende måte overfor sjaman. Trår støttende til jeg og.
Slalotte Skrevet 28. januar 2008 #14 Skrevet 28. januar 2008 Som du sa Yara "rakke ned på en som mener noe annet." Var vel teknisk sett det Harengutt gjorde til Sjaman...?
Yara Skrevet 28. januar 2008 #15 Skrevet 28. januar 2008 Jeg mener ikke det. Jeg mener hun kom med alternative tanker i fht det sjaman forteller om. Og det mener jeg er en naturlig ting å gjøre når man er uenig om noe. Jeg ser ikke at hun har vært respektløs, men mulig det er noe jeg ikke har lest.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #16 Skrevet 28. januar 2008 Det er måte det er formulert på, som om det hun praktiserer er det eneste rette. Det er derfor mange reagerer på harengutts innlegg. Sikkert mye som er bra og positivt, men nå er folk og unger forskjellige. Hadde det vært ei oppskrift som hadde fungert like godt på alle så hadde det løst alle verdensporblemer, men slik er ikke verden desverre.
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #17 Skrevet 28. januar 2008 Synes antydninger fra harengutt om at man utøver skadelig makt, at man ikke respekterer barna sine, at man ikke har like mye utdannelse som henne og ergo ikke vet nok, at man ikke ønsker å reflektere over valgene sine mm er unødvendige og hoverende. Det synes ikke jeg var vanskelig å finne da jeg leste, ihvertfall. Meningene hennes er nå så sin sak, jeg ser også at hun har et poeng. Men at hun skal ha mer cred bare fordi hun til stadighet peser om at hun er utdannet og belest blr bare for dumt.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 28. januar 2008 vent nå litt her: "Jeg prater om HI her som føler hun må starte egen tråd for å rakke ned på en som mener noe annet." døh, skjerp deg litt da
Slalotte Skrevet 28. januar 2008 #19 Skrevet 28. januar 2008 Takk det var det jeg mente "hurlumheipådeg".. Syns det blir som å kalle alle en dårlig mor som ikke er enig med henne.. Kanskje hun ikke mener noe vondt med det, men det blir jo sånn folk leser det.. så kanskje hun kan omformulere det litt anderledes.. Men jeg har stor respekt for at folk mener forskjellig.. alle har forskjellig syn på barneoppdragelse.. bare sånn det er!
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #20 Skrevet 28. januar 2008 Kanskje HI bør lære seg noen grunnleggende norskkunskaper (og / å) før hun begynner å rakke ned på folk? Så utrolig teit ut med alle de skrivefeilene...førskolelærerstudent i tillegg..GRØSS
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #21 Skrevet 28. januar 2008 Kunnskaper, neffi, du glemte en n.... Så utrolig teit å rakke ned på andre når man ikke kan skrive selv.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #22 Skrevet 28. januar 2008 "siden du er så snar med å arrestere noen for ikke Å være forsker" er det dette du refererer til? synes denne her er bedre: "Kanskje HI bør lære seg noen grunnleggende norskkunskaper (og / å) før hun begynner å rakke ned på folk?" for her biter du jo deg selv i ræven )))
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #23 Skrevet 28. januar 2008 hvorfor grøsser du over at jeg er førskolelærer student pga skrivefeil? shit au. farmen begynner nå
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #24 Skrevet 28. januar 2008 å ler å vær..Dessuten bruker du jo konsekvent ikke stor bokstav etter punktum da.. Glemte en n i kunnskaper, men hele innlegget ditt er jo fullt av skrivefeil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå