Sivalur Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Leste i den mat-tråden at du ser på Lazytown med sportacus - og da bare lurer jeg på om du kan være så snill å fortelle meg når og hvor den går nå? Jeg så på den på barnetv om morgenen i fjor sommer og jeg digger den serien! Synes den er så bra og sportacus er jo litt kjekk da.. Småen var ikke så opptatt av tv ifjor sommer men nå er han 19 mnd så kanskje det faller i smak nå - og hvis ikke kan mamma kose seg med det programmet hvertfall, hehe..
Sessa ruger igjen... Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 hehe... Lazy town går bla på disney playhouse hver morgen kl 7:35. I tillegg går det en gang i løpet av formiddagen tror jeg. Det går litt senere på lørdagene og tror også både tv2 og svensk tv4 har det med på morgensendingene sine i helgen. Jepp, lazy town nerd både jeg og frøkna. Ser den mens vi spiser frokost. Hun elsker serien, masse farger og fine sanger. Begynner å smile med en gang hun skjønner hva det er som har begynt!!
Sivalur Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 Supert, tusen takk! Nå skal jeg hjem og stille inn dvd-opptakeren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå