Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg stikker sånn i beina mine for tiden. Og føler meg helt nummen i lårene og nedover. Har hatt vonde stikk i lysken som jeg tror kommer i forbindelse med at babyen rikker på hodet sitt, da det ikke er festet. Noen flere som opplever dette? Og hva kan det komme av? Har litt ødem, men ikke mye. Er i uke 39.
♡ Jersey ♡ Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har stikninger og ilinger som går ned på utsiden av lårene... De kommer plutselig og gjør at beina nesten svikter under meg.. Jordmor sier at dette er isjiasnerven som blir klemt av babyen og at det er normalt, men ubehagelig... kan det være dette hos deg også kanskje??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå