Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 vi har litt dårlig råd nå, fikk jenta vår da jeg fullførte masteren i 2006. Han har ansvaret for å forsørge familien, mens jeg har en tilkallingsjobb+hjemmekontor. Denne mnd har det vært altfor lite jobbing på meg, og vi er skikkelig på minus. Jeg har gjort så godt jeg kunne, men har ikke fått flere vakter, blir flere i februar. Han var oppgitt, og det er selvfølgelig keg og, men da hjelper det ikke å høre at jeg burde gremmes over å bare ha tjent 3000 i januar, at jeg tross alt har seks år på universitetet og at det er slitsomt å ha eneansvar for økonmien i alle år. Jeg ble så lei meg.
Jannamor Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Dette skjønner jeg godt. Januar er j... trang for alle. Det er desverre sånn det er. Jeg har mange år på universitet jeg og, men jeg tjener grusomt lite fordet. mannen har desverre ansvaret her også. Og sånn må det desverre være en stund. Det er kjipt, men forståelig. Begge veier. Om et par mnd blir det bedre skal du se
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 Uff da.. Du gjør så godt du kan og da skal man ikke få høre slikt. Hva om det hadde vært omvendt og du hadde sagt noe slikt. Tror pipa hadde hatt en annen låt en det du sier.. Selv er jeg alene mamma og januar er helt grusom. Enda jeg prøver så spare,så blir januar en mnd man går virkelig på sparebluss..Og slik var det før jeg fikk barn og. Men, jeg gjør så godt jeg kan for meg og barnet mitt. Om vi må¨leve trangt en mnd,så kan vi kanskje unne oss noe ekstra mnd etter om vi er heldig. Januar er en mnd alle rekninger kommer og det hjelper jo heller ikke på økomomien. Er utdannet førskolelærer og det er jo ikke å bli rik av... Lykke til, Du skal se det ordner seg etter hvert. Gjør det beste du kan, noe jeg leser av innlegget at du gjør, noe mer kan han ikke forlange..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå