Sessa ruger igjen... Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Var såvidt inne på 2.tri nå og følte meg helt malplassert! Hehe. Tenker jeg ikke på meg selv som gravid nå, bare som mor. Babyen i magen er på en måte bare noe som "er" der. Var mye mer opptatt av graviditeten når jeg gikk gravid med frøkna!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Har nok lett for å bli sånn, er helt likt her. Jeg synes det er deilig å slippe og tenke så mye jeg da, dagene fyker avgårde:) Er ikke på bim jeg heller,og har langt fra de samme bekymringene som forrige gang,heldigvis..
LadyLuck & Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 er innom av og til (3.tri) men føler meg også ganske malplasert. Er jo så mye "opplagt" som det snakkes om, så blir fort kjedelig ja..
♥allegodetingertre♥ Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Er sjelden gang innom 2 tri.....
It's all about me Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Titter innom BIM når det står still her, men ellers er det her på DIB jeg "føler jeg hører til".
brooklyn Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 har ikke vært der inne en eneste gang.. rart hvor annerledes det er fra første til andre gang:) Sist visste jeg hvor mange uker, dager og timer jeg var på vei, nå måtte jeg inn på dib forleden for å finne ut hvor mange uker jeg var på vei...Ikke fordi jeg ikke bryr meg, men fordi det ikke lenger er altoppslukende i livet mitt pga sjefen hjemme på 2.5 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå