Gå til innhold

Noen som husker dette barnetvprog.?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp til huske navnet på et barnetv-program jeg så da jeg var liten (80-tallet). Noen som kan hjelpe?

Det norske programmet var slik: mange barn som synger....barn i hvite frakker.....de maler/tegner mens de synger.....og så henger de opp tegningene på en snor.....

Det er det jeg husker. Det gikk flere episoder.

 

Håper noen kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, men aner ikke hva det het? lek i stua med geir og vibeke muligens

Skrevet

var ikke det med kirsti sparboe da? Kom, så tegner vi en sang... Het det det??

Skrevet

Jooooo....jeg tror iallefall det. Tusen takk for hjelpen. Nå skal jeg laste ned så sønnen min blir glad:)

Skrevet

noen som husker "puslespill"programmet??

der de la puslespill med bilder og filmer??

Skrevet

"et puslespill, et puslespill, ja det kan vi legge når vi vil....."

Vidar Lønn Arnesen?

Skrevet

Sønnen minelsker Youtube og ser mye gammelt barnetv der...Men fant faktisk ikke Tegn en sang - så må lete litt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...