Gjest Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Jeg trenger hjelp til huske navnet på et barnetv-program jeg så da jeg var liten (80-tallet). Noen som kan hjelpe? Det norske programmet var slik: mange barn som synger....barn i hvite frakker.....de maler/tegner mens de synger.....og så henger de opp tegningene på en snor..... Det er det jeg husker. Det gikk flere episoder. Håper noen kan hjelpe?
grå :) Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 jepp, men aner ikke hva det het? lek i stua med geir og vibeke muligens
Hufsla Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 var ikke det med kirsti sparboe da? Kom, så tegner vi en sang... Het det det??
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Jooooo....jeg tror iallefall det. Tusen takk for hjelpen. Nå skal jeg laste ned så sønnen min blir glad:)
LadyLuck & Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 noen som husker "puslespill"programmet?? der de la puslespill med bilder og filmer??
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 "et puslespill, et puslespill, ja det kan vi legge når vi vil....." Vidar Lønn Arnesen?
Gjest Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Sønnen minelsker Youtube og ser mye gammelt barnetv der...Men fant faktisk ikke Tegn en sang - så må lete litt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå