Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er greit at mannen deres bruker DIN tannbørste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender ofte, så det er jeg vant til. Men skjønner også de som synes det er ekkelt.

Men der går grensa også, låner den ikke bort til alle og enhver, he he.

Skrevet

NEI, NEI OG ATTER NEI!!!!! Den er min og BARE min!

Skrevet

Huff, den får ingen låne, nei. Virkelig ikke!

Da måtte vi ha kokt den etterpå isåfall. Ellers hadde jeg ikke klart å bruke den. Man fjerner jo matrester med den, jo!

Skrevet

Tja, i nødsfall er det vel greit, har gjort "verre" ting med hverandre enn å låne den andres tannbørste. ;o)

Skrevet

Nei æsj det er ikke greit. Hadde han brukt min hadde jeg kastet den eller han kunne fått den siden det ikke plaget han å bruke min. Og jajaja vi kliner men det er nå pokker meg ikke det samme som å pusse tenner usj..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...