Gå til innhold

Klarer ikke å holde på smokken.. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt kan holde litt på den, men den kommer veldig fort ut igjen. Han har klart å holde lenge på den et par ganger. Roer seg ofte når man putter smokken i munnen på ham, men man blir jo sittende å holde den så den ikke skal ramle ut. Får jo ikke gjort noe særlig annet da:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også lurt på.....Samboeren kødda med at vi skulle teipe den fast, he he...:)

Skrevet

jamen lurer da på - hvorfor bruge smokk i det hele taget? har lurt lidt på dette og selv valgt ikke at bruge den, da jeg synes det er unødvendigt -men er der nogen som kan fortælle om fordelene ved det er jeg nysgerrig...

Skrevet

Det er bra mot krybbedød,noe med måten de puster på når de bruker smokk. Pluss at det er kos, selvfølgelig;-)

Skrevet

Hva slags str har du på smokken?

Som førstegangsmamma tok jeg å dyttet inn den smokken jeg hadde for hånden:) - og det var en smokk i str 2 eller3 - altså for litt større babyer.....*shitt au alt kan ikke være riktig*.

Når jeg nå gir han smokk i str 1, kommer den i retur!

Prøv en større smokk og kanskje en i motsatt matriale (latexsmokken gir litt mer motstand) enn den du har - også er det jo forskjell på om de peker rett inn i munn eller opp i ganen. Mange forskjellige ja..... men du har kanskje prøvd de fleste?

Skrevet

Har prøvd litt forskjellige ja. Men alle i str 1. Kanskje prøve en annen størrelse da.

Fordelen med å bruke smokk (for oss) er at lillegutt roer seg ned og slutter å hyle når han får smokken i munnen.

Hehe, her har det også vært tulla med å teipe den fast:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...