Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Lillegutt kan holde litt på den, men den kommer veldig fort ut igjen. Han har klart å holde lenge på den et par ganger. Roer seg ofte når man putter smokken i munnen på ham, men man blir jo sittende å holde den så den ikke skal ramle ut. Får jo ikke gjort noe særlig annet da:(
petite fleur Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 Det har jeg også lurt på.....Samboeren kødda med at vi skulle teipe den fast, he he...
kyllerylle Skrevet 28. januar 2008 #3 Skrevet 28. januar 2008 jamen lurer da på - hvorfor bruge smokk i det hele taget? har lurt lidt på dette og selv valgt ikke at bruge den, da jeg synes det er unødvendigt -men er der nogen som kan fortælle om fordelene ved det er jeg nysgerrig...
petite fleur Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Det er bra mot krybbedød,noe med måten de puster på når de bruker smokk. Pluss at det er kos, selvfølgelig;-)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Hva slags str har du på smokken? Som førstegangsmamma tok jeg å dyttet inn den smokken jeg hadde for hånden:) - og det var en smokk i str 2 eller3 - altså for litt større babyer.....*shitt au alt kan ikke være riktig*. Når jeg nå gir han smokk i str 1, kommer den i retur! Prøv en større smokk og kanskje en i motsatt matriale (latexsmokken gir litt mer motstand) enn den du har - også er det jo forskjell på om de peker rett inn i munn eller opp i ganen. Mange forskjellige ja..... men du har kanskje prøvd de fleste?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Har prøvd litt forskjellige ja. Men alle i str 1. Kanskje prøve en annen størrelse da. Fordelen med å bruke smokk (for oss) er at lillegutt roer seg ned og slutter å hyle når han får smokken i munnen. Hehe, her har det også vært tulla med å teipe den fast:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå