Gå til innhold

Hmm... Bekkenløsning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt vondt i korsryggen og smerten har gått videre ned i rompa og nedover lårene. Men nå har det begynt å gjøre vondt i symfysen (er vel det det heter?). Kjenner det hvis jeg sitter med beina i kors og når jeg går. Akkurat som om bevegelsen stopper litt opp. Muligens fordi det er vondt å gå for lange steg. Klarer ikke holde følge med andre når jeg går sammen med dem. Skal jeg få bekkenløsning nå da? Usj.... Erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres ut som det ja... Har det på samme måten jeg også, og fikk konstatert "litt bekkenløsning" i tillegg til en slags betennelse i høyre hoftefestet.

Har begynt hos fysioterapeut, så håper det hjelper etterhvert! Hun virker i hvert fall kjempeflink! Er 22 uker på vei.

Hvor mange uker er du nå?

Skrevet

Jeg er 21+2 nå. Har blitt mye verre de siste dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...