2 i talet Skrevet 28. januar 2008 #1 Skrevet 28. januar 2008 Har to unga no som er vekke, minsta på 8.5 mnd og eldste blir 4 i mai. Ka skal eg betale? Det er tanta på 15 år som passa dei. Bur berre et lite stykke fra oss. Kjem og henta dei og Det er so vanskelig å vete. Har lyst å vete ka dokke betala for barnevakt?
ninsoer Skrevet 28. januar 2008 #2 Skrevet 28. januar 2008 betaler ingenting når d er søstra mi som passer han.. hun er da 17..
2 i talet Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2008 andre som passa da? ka ville dokke ha betalt. Vi har no råda til å betale. kan spørre litt fleire ganga da føle eg når eg betala litt. Og da passa ho ikkje nokon andre so eg har ho når eg treng det :-)
Skogro Skrevet 28. januar 2008 #4 Skrevet 28. januar 2008 Datteren min får 200 kr for å passe en ettåring når han sover. Hun er da hjemme hos de og sover over. Blir kjørt og hentet, og har mulighet for å ta med een venninne. Hun er 15. Her hjemme har hun ett fast oppdrag, annenhver tirsdag fra 17-21. dette får hun 200 for. Ellers betaler jeg ikke alltid henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå